• یکشنبه / ۳ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۶:۴۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99120301950
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

در لیگ برتر فوتبال بانوان؛

در جنگ غول کُش ها سیرجان پیروز میدان شد

در جنگ غول کُش ها سیرجان پیروز میدان شد

ایسنا/اصفهان در هفته دوم مرحله دوم و گروهی لیگ برتر فوتبال بانوان کشور و در مصاف دو تیم مدعی شهرداری سیرجان و فولادمبارکه سپاهان، تیم شهرداری سیرجان به برتری ۶ بر۲ به برتری رسید.

در چهارچوب مرحله دوم و گروهی لیگ برتر فوتبال بانوان کشور امروز دو دیدار برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در اصفهان از ساعت ۱۳ تیم فولادمبارکه سپاهان میزبان تیم شهرداری سیرجان بود.

ترکیب اولیه سپاهان:

زهره کودایی، فاطمه اردستانی، هاجر دباغی، میترا نظری، کوثر کمالی، شقایق روزبهان، زهرا پورحیدر، مریم رهیده، معصومه همتی و فاطمه عادلی
 سرمربی: مهناز امیر شقاقی

ترکیب اولیه شهرداری سیرجان:
ملیکا متولی، زهرا علیزاده، افسانه چترنور، شبنم بهشت، حدیث بساط شیر، فاطمه برازجانی، عارفه السادات کاظمی، هستی فروزنده، مریم ایزدپناه، سهیلا نظام آبادی و رقیه جلال نسب
سرمربی: مریم جهانجاتی

دو تیم شروع پراشتباه و بدون برنامه ای داشتند که در این میان اشتباهات فردی سپاهانی ها بیش از سیرجانی ها بود، هرچند تیم مهمان هر زمان که در زمین خود صاحب توپ شد بدون هدف توپ را به زمین حریف فرستاد تا بتواند از اشتباهات برای رسیدن به گل استفاده کند، مساله ای که در دقیقه ۳ افسانه چتر نور در میان دفع ناقص مدافعان و دروازه بان گل اول تیمش را زد تا تمرکز طلایی پوشان را بر هم بزند. در ادامه و در دقیقه ۴ نیز علیزاده گل دوم سیرجانی ها را زد.

در ادامه سپاهانی ها که تلاش زیادی برای رسیدن به دروازه سیرجان داشتند بیش از قبل با مشکل شباهت پیراهن خود و داوران روبرو شدند و پاسکاری هایی که داشتند بدون تمرکز عمل کردند.  

علیزاده در دقیقه ۲۴ نیز با گذر از دفاع پراشتباه سپاهان گل سوم تیمش را زد تا اختلاف بیشتر شود.

در اواخر نیمه اول و در دقیقه ۳۴ شقایق روزبهان یکی از گلهای خورده را جبران کرد تا نیمه اول با نتیجه ۳ بر یک به سود سیرجان به پایان برسد.

در نیمه دوم سپاهان با تغییر سیستم سعی در گرفتن بازی کردند فشار سپاهانی ها در ابتدای این نیمه نتیجه داد و در دقیقه ۶۰ در دقیقه سحر السادات عاملی گل دوم سپاهان را به ثمر رساند تا اختلاف کمتر شود.

در حالی که سپاهان برای زدن گل تساوی جلو کشیده بود، سیرجانی ها در دقیقه ۶۳ از خالی بودن دروازه سپاهان که با جلو آمدن کودایی ایجاد شده بود استفاده کردند و گل چهارم را به ثمر رساندند.

در ادامه شبنم بهشت و زهرا علیزاده گلهای دیگری برای شهرداری سیرجان به ثمر رساندند تا در روزی که سپاهان، سپاهان نبود سیرجانی ها به یک پیروزی با ارزش و باور نکردنی برسند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha