• چهارشنبه / ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۴:۰۰
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 99112921959
  • منبع : نمایندگی قزوین

اختصاص ۵ هزار میلیارد تومان برای ساخت مسکن نیازمندان در بودجه دولت

اختصاص ۵ هزار میلیارد تومان برای ساخت مسکن نیازمندان در بودجه دولت

ایسنا/قزوین رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در بودجه دولت ۵ هزار میلیارد تومان برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی نیازمندان در نظر گرفته‌شده است که بخشی از آن به کمیته امداد و سازمان بهزیستی اختصاص پیدا می‌کند، امیدواریم ظرف سه سال آینده مددجوی فاقد مسکن در استان قزوین نداشته باشیم.

 مرتضی بختیاری در حاشیه واگذاری ۱۲۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان قزوین، در جمع خبرنگاران تصریح کرد: در این سفر ۱۲۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد قزوین واگذار شد، اگرچه قرار بود ۳۷۰ واحد مسکونی تحویل داده شود اما ۱۲۰ واحد آماده تحویل شد، امیدواریم تا خرداد ۱۴۰۰ کلیه واحدهای مسکونی آماده و واگذار شود.

وی با اشاره به شورای عالی زکات استان قزوین، افزود: استان قزوین به لحاظ جمع‌آوری زکات یکی از استان‌های بسیار موفق است، همچنین استان قزوین در خصوص ایجاد اشتغال رتبه یک کشور را کسب کرده است به‌طوری‌که ایجاد ۴۸۰۰ شغل را برای قزوین در نظر گرفته بودیم که این استان توانست ۶۶۰۰ شغل ایجاد کند و تا پایان سال ۷ هزار شغل ایجاد خواهد شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد: با توجه به همدلی استان قزوین طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در حوزه ایتام تلاش داریم مشکل مسکن این قشر را حل کنیم، در استان قزوین سرانه پرداخت به هر یتیم ۷۰۰ هزار تومان است که این میزان در استان‌های دیگر ۱۰۰ هزار تومان است.

وی یادآور شد: مددجویان فاقد مسکن باید شناسایی و با برنامه‌ریزی مناسب برای همه مددجویان مسکن تأسیس کنیم، تفاهم‌نامه‌ای با بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن منعقدشده است که طی آن ۱۰ هزار واحد برای مناطق محروم و روستایی ساخته شود.

بختیاری خاطرنشان کرد: در بودجه دولت ۵ هزار میلیارد تومان برای ۵۰ هزار واحد مسکونی نیازمندان در نظر گرفته‌شده است که بخشی از آن به کمیته امداد و سازمان بهزیستی اختصاص پیدا می‌کند، امیدواریم ظرف سه سال آینده مددجوی فاقد مسکن در استان قزوین نداشته باشیم.

وی یادآور شد: همان‌طور که قول داده بودیم شب گذشته مستمری مددجویان به همراه عیدی به حسابشان واریز شد، در سطح کشور در سفرهای استانی که داریم کمک‌های خوبی شده است و در مقوله نهضت مسکن‌سازی توفیقات خوبی داریم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تأکید کرد: در قزوین قرار بود ۴۲۵ واحد مسکونی به مددجویان اختصاص پیدا کند که ۴۸ واحد به تاکستان تعلق گرفت، مشکلات راه و شهرسازی حل‌شده است، سال گذشته پروژه متوقف شده بود اما طی جلساتی که گذاشتیم این مشکلات حل شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha