• سه‌شنبه / ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۴:۵۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99112821114
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

معاون سازمان صنعت استان خبر داد:

افزایش ۳۹ درصدی صدور جواز تأسیس واحدهای صنعتی در استان اصفهان

افزایش ۳۹ درصدی صدور جواز تأسیس واحدهای صنعتی در استان اصفهان

ایسنا/اصفهان معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: بررسی آمار نشان می‌دهد در سال جاری صدور جواز تأسیس واحدهای صنعتی نسبت به سال گذشته در استان، ۳۹ درصد افزایش داشته است.

محمد زینلی پور، امروز (سه‌شنبه-۲۸ بهمن ماه) در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی اردستان، اظهار کرد: سرمایه‌گذاری‌های بسیار خوبی در بخش فلزات، کاشی و سرامیک، مقوا و... در اردستان انجام شده، ولی مسائل و مشکلاتی که وجود دارد چند واحد را با مشکل مواجه کرده است.

به گزارش ایسنا، معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با بیان اینکه این سازمان معتقد است یکی از موضوعات اصلی که باعث نجات شهرستان‌های حاشیه کویر مانند اردستان، نائین، خور و بیابانک، آران بیدگل و... می‌شود صنعت و گردشگری است، گفت: معتقد هستیم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که در این‌ مناطق انجام می‌شود باید به سمت موضوعات صنعتی، معدنی و مخصوصاً فلزی باشد.

زینلی پور با بیان اینکه بررسی آمار نشان می‌دهد استان اصفهان در سال جاری در صدور جواز تأسیس واحدهای صنعتی نسبت به سال گذشته ۳۹ درصد فعال‌تر بوده است، خاطرنشان کرد: با وجود شرایط سخت اقتصادی ناشی از اعمال تحریم‌های ظالمانه و مشکلات ایجاد شده در زمینه سرمایه‌گذاری در ۱۰ ماه گذشته، در شهرستان اردستان نیز تعداد ۱۵ جواز تأسیس واحد صنعتی صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷ درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات واحدهای صنعتی شهرستان اردستان کمبود نیروهای فنی است، گفت: از مجموعه شهرستان خواستیم تا سازمان فنی و حرفه‌ای را موظف به رفع مشکل نیروی فنی واحدهای صنعتی اردستان کند تا قبل از بهره‌برداری واحدهای صنعتی مشکل کمبود نیروی فنی برطرف شود.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: مطمئن هستیم تعدادی از واحدهای صنعتی که در شهرستان اردستان در حال بهره‌برداری است در سال ۱۴۰۰ وارد چرخه تولید می‌شود و می‌تواند با وجود برطرف کردن مشکل بیکاری منطقه، باعث مهاجرت معکوس برای شهرستان شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha