• دوشنبه / ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۰:۳۰
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 99112014889
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

افتتاح و گلنگ‌زنی ۱۹ پروژه در شهرستان فارسان

افتتاح و گلنگ‌زنی ۱۹ پروژه در شهرستان فارسان

ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرماندار فارسان از افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۹ پروژه عمرانی در شهرستان فارسان همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر ۴۴ میلیارد تومان هزینه شده است.

مرداس طاهری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه در دهه‌فجر سال‌جاری ۱۶ پروژه عمرانی در شهرستان فارسان افتتاح و بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: برای این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر ۴۴ میلیارد تومان هزینه شده است و این پروژه‌ها برای ۵۶ نفر به‌طور مستقیم اشتغالزایی می‌کند.

فرماندار فارسان افزود: همچنین یک پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان در این شهرستان کلنگ‌زنی می‌شود.

وی در خصوص پروژه‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری در شهرستان فارسان، گفت: معدن سنگ تزئینی جونقان، معدن سنگ لاشه جونقان، پایگاه سلامت شهری پردنجان، جایگاه عرضه CNG در شهر باباحیدر، پژوهشکده طیور، مجتمع اقامتی پذیرایی، واحد تولید تور، تار و پود باف فولادی و یک مدرسه خیری از مهم‌ترین پروژه‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری در شهرستان فارسان است.

طاهری با تاکید بر اینکه افتتاح پروژه‌های عمرانی در شهرستان فارسان تا حدودی مشکلات این شهرستان را مرتفع می‌کند، بیان کرد: امکانات موجود در این شهرستان با قبل از پیروزی انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست، مردم این شهرستان از امکانات اولیه زندگی از جمله گازکشی، آسفالت، مخابرات، بیمارستان، آب آشامیدنی سالم، آموزش عالی و ... محروم بودند.

فرماندار فارسان تاکید کرد: باید دستاوردهای انقلاب به‌صورت ملموس توسط رسانه‌ها به تصویر کشیده شود که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مردم در چه شرایطی زندگی می‌کردند و اکنون شهرها و روستاها از چه امکاناتی برخوردار هستند.

وی در پایان گفت: از برنامه‌های پیش‌بینی شده جهت اجرا در شهرستان فارسان در ایام دهه فجر می‌توان به رژه خودرویی، سرکشی از خانواده تنها شهید انقلاب در شهرستان فارسان، غبارروبی گلزار شهدا و نواختن زنگ انقلاب اشاره کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha