• چهارشنبه / ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۴:۴۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99111511549
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

گسترش شبکه فروش انتخاب الکترونیک با همکاری فروشگاه‌های رفاه

گسترش شبکه فروش انتخاب الکترونیک با همکاری فروشگاه‌های رفاه

ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه به همراه مدیران ارشد این مجموعه در جریان بازدید از خطوط تولید لوازم انتخاب الکترونیک از آخرین دستاوردهای تکنولوژیک و فناوری‌های تولیدی فعال در این مجموعه مطلع شدند و تفاهم‌نامه همکاری نیز میان طرفین به امضا رسید.

شرکت کنندگان در این بازدید در جریان آخرین دستاوردهای تکنولوژیک این مجموعه و فناوری‌های فعال در بخش های مختلف مجتمع تولید محصولات لوازم خانگی گروه انتخاب قرار گرفته و با روند تولید محصولات برندهای اسنوا، دوو و بُست در انتخاب الکترونیک، آشنا شدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از مرکز ارتباطات رسانه‌ای انتخاب الکترونیک، در پایان این بازدید، نشستی مشترک میان امین منانی، رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی انتخاب الکترونیک و مدیران ارشد شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه برگزار شد که طی آن طرفین بر لزوم گسترش محور همکاری‌های اقتصادی تاکید کردند.

مدیرعامل شرکت اسنوا اظهار کرد: انتخاب الکترونیک به عنوان یک پیشران اقتصاد غیرنفتی در بستر نظام اقتصادی ایران همواره حمایت از مصرف‌کنندگان را در دستور کار خود داشته و در اوج تحریم‌های ظالمانه علیه ایران از توسعه اقتصادی کشور در صنعت لوازم خانگی حمایت کرده است.

امین منانی با بیان اینکه بیش از ۸ هزار نفر سرمایه انسانی در گروه صنعتی انتخاب الکترونیک مشغول به کار هستند، افزود: ارتباط هدفمند با فعالان اقتصادی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ یک اولویت جدی برای شبکه گسترده توزیع محصولات لوازم خانگی برندهای انتخاب الکترونیک است و امیدواریم با همراهی فروشگاه رفاه بتوانیم شبکه فروش محصولات برندهای اسنوا، دوو و بست در کشور را توسعه دهیم.

رسول محمدی، مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه نیز با تاکید بر تکنولوژیک بودن محصولات و خطوط تولید انتخاب الکترونیک، نسبت به آینده این مجموعه در صنعت پیشران لوازم خانگی ابراز امیدواری کرد.

در پایان این نشست مشترک نیز تفاهم‌نامه‌ای مبنی بر توسعه ظرفیت‌های شبکه توزیع و فروش محصولات برندهای انتخاب الکترونیک با همکاری فروشگاه‌های رفاه، از سوی طرفین به امضا رسید.

انتهای رپورتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha