• چهارشنبه / ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۴:۱۸
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 99111511514
  • خبرنگار : 50182

رییس بسیج رسانه کرمانشاه:

ارتقا فرهنگ جامعه نیازمند حضور جدی اهالی رسانه است

ارتقا فرهنگ جامعه نیازمند حضور جدی اهالی رسانه است

ایسنا/کرمانشاه رییس بسیج رسانه استان کرمانشاه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه استان به برخی مشکلات فرهنگی جامعه اشاره و خواستار مشارکت بیشتر اصحاب رسانه در حل این معضلات فرهنگی شد.

محمدهادی صحراییان در این نشست که امروز (15 بهمن) در محل بسیج رسانه استان برگزار شد، گفت: شورای فرهنگ عمومی محور اقدامات فرهنگی استان اس،ت اما همه  به خوبی می دانیم کارها که در پیچ و خم اداری برود سخت تر به نتیجه می رسد و انتظار این است که خود اصحاب فرهنگ و رسانه دست به کار شده و از هیچ تلاشی برای ارتقا فرهنگ جامعه و استان دریغ نکنند.

صحراییان خاطرنشان کرد: در حال حاضر با معضلاتی از جمله سرقت، پرخاشگری، قانونگریزی، خشم و ... در سطح جامعه مواجه هستیم و باید برای رفع این معضلات چاره اندیشی از سوی اصحاب فرهنگ و هنر و بویژه اهالی رسانه صورت گیرد.

وی تاکید کرد: بطور جد معتقدیم اصلاح فرهنگ جامعه جز با حضور موثر رسانه ها در این عرصه امکان پذیر نخواهد بود و در همین راستا دست یاری به سوی رسانه ها دراز می کنیم.

صحراییان در ادامه از تمدید مهلت ارسال آثار جشنواره رسانه ای "ابوذر" خبر داد و افزود: این جشنواره اوایل اسفندماه امسال برگزار خواهد شد و برای مشارکت بیشتر اصحاب رسانه مهلت ارسال آثار تا 22 بهمن تمدید شده است.

وی افزود: تاکنون بیش از 210 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و امیدواریم در مهلت باقی مانده مشارکت اهالی رسانه بیشتر شود.

رییس سازمان بسیج رسانه کرمانشاه با بیان اینکه داوری آثار طی دو هفته انجام خواهد شد، گفت: نهایتا اختتامیه جشنواره اوایل اسفند برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این جشنواره برخی موضوعات از سوی بسیج رسانه کشور اعلام و برخی موضوعات نیز در استان به آن اضافه شد و در مجموع این جشنواره در 10 قالب و با 16 محور موضوعی برگزار خواهد شد.

در ادامه این نشست اصحاب رسانه و خبرنگاران به بیان دغدغه ها و مشکلات جامعه و رسانه پرداخته و خواهان ساماندهی هرچه سریعتر وضعیت رسانه ها و تشکیل بانک اطلاعاتی خبرنگاران از سوی دستگاه های متولی و صنوف مربوطه شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha