• دوشنبه / ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ / ۰۸:۲۶
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 99111309163
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

یک مسئول خبر داد:

تامین و جذب بیش از ۲۰۰۰ تن روغن در خراسان جنوبی

تامین و جذب بیش از ۲۰۰۰ تن روغن در خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از تامین و جذب بیش از دو هزار تن روغن در استان خبر داد.

عباس جرجانی، یکشنبه شب ۱۲ بهمن در جلسه کمیسیون تنظیم بازار که به ریاست استاندار برگزار شد، با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای رفع کمبود کالاهای اساسی از جمله روغن، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون دوهزار و ۶۸ تن روغن برای توزیع در استان تامین و جذب شده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: از این میزان، ۱۵۶۸ تن روغن مایع در سطح بازار توزیع شده و ۵۰۰ تن نیز هم‌اکنون در مرکز استان و تمامی شهرستان‌ها بر اساس نرخ جمعیت هر شهرستان در حال توزیع است.

جرجانی با بیان اینکه ۴۵۰ تن روغن هم در حال جذب است، تصریح کرد: از این میزان ۳۰۰ تن سهمیه صنف و ۱۵۰ تن روغن خوراکی سهمیه مردمی است.

وی، همچنین از جذب و توزیع ۳۷ هزار حلب روغن جامد در استان خبر داد و افزود: ۱۹ هزار و ۵۰۰ حلب از این میزان در شهرستان‌ها توزیع شده است.

جرجانی ادامه داد: ۱۷ هزار و ۵۰۰ حلب روغن جامد نیز در مرکز استان و از طریق اتحادیه‌های تعاونی روستایی، فرهنگیان و کارکنان دولت و همچنین فروشگاه‌های اینترنتی و واحدهای صنفی منتخب توزیع شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین ۳۰۰ تن برنج تنظیم بازار با قیمت ۱۸۵ هزار تومان برای مصرف کننده، جذب و توزیع مردمی شده است.

تامین حدود ۸۰۰ تن میوه تنظیم بازار در ایام نوروز

دبیر کمیسیون تنظیم بازار استان از برنامه ریزی و پیش بینی برای تامین حدود ۸۰۰ تن میوه تنظیم بازار در ایام نوروز ۱۴۰۰ در استان از طریق مباشرین استانی خبر داد.

جرجانی با اشاره به برگزاری ۱۱ جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان از ابتدای سال جاری، بیان کرد: در این راستا ۷۶ مصوبه اخذ شده که ۲۰ مورد در حوزه تامین کالا، ۳۰ مورد در حوزه توزیع و ۲۶ مورد در حوزه بازرسی بوده است.

وی یادآور شد: در این مدت ۲۱ جلسه کمیته تخصصی ذیل کمیسیون تنظیم بازار نیز با اخذ ۱۰۷ مصوبه برگزار شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha