• یکشنبه / ۵ بهمن ۱۳۹۹ / ۰۹:۴۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 99110502802
  • خبرنگار : 71649

حاج محمد: فکری مربی شش دانگی نیست/ از استقلال توقع قهرمانی نداشته باشید

حاج محمد: فکری مربی شش دانگی نیست/ از استقلال توقع قهرمانی نداشته باشید

یک پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: اگر قرار باشد تیم‌ جوانی مثل سایپا استقلالی‌ها را شکست دهد، دیگر نباید از این تیم توقع قهرمانی داشته باشید.

مهدی حاج محمد در گفت‌وگو با ایسنا درباره شکست استقلال مقابل سایپا اظهار کرد: وقتی یک بازیکن می‌آید و در ۹۰ دقیقه اتفاقی گلی می‌زند و اسمش را بهترین بازیکن می‌گذارند همین اتفاق میفتد. من ده بازی از مهدی قائدی در استقلال دیدم و هنوز نتوانسته یک توپ از بازیکن حریفش بگیرد. فقط وقتی که توپ جلوی پایش است ممکن است حرکتی انجام دهد اما هیچ‌وقت هافبک خودش را نمی‌تواند نگه دارد چرا که بیش‌تر از قائدی نفوذ می‌کنند.

او ادامه داد: شیخ دیاباته را چهار بازی بیرون گذاشتند و اعتماد به نفسش را از دست داد. در دوازده هفته گذشته به جز نیمه اول بازی استقلال با گل گهر کدام بازی استقلالی‌ها در خور نام‌شان بازی کردند؟ البته گاهی اوقات هم یک اتفاق رخ می‌دهد و پیروز می‌شوند. استقلالی‌ها حتی اگر پیروز می‌شدند هم یک بازی تماشاچی پسند نشان نمی‌دادند. در دراز مدت مشخص می‌شود چه نتیجه‌ای به دست خواهد آمد.

این پیشکسوت استقلال با بیان این‌که دستیاران محمود فکری باید به او کمک کنند، گفت: استقلال به یک مربی شش دانگ نیاز دارد و محمود فکری مربی شش دانگی نیست. اگر قرار باشد چنین تیم‌های جوانی مثل سایپا تیم استقلال را شکست دهند دیگر نباید از این تیم توقع قهرمانی داشته باشیم.

او اضافه کرد: خدا محمود فکری را دوست داشت چون در بازی با پرسپولیس اگر استقلالی‌ها در دقیقه یک آن‌ گل را نمی‌زدند، دوباره شش هفت گل از پرسپولیس دریافت می‌کردند و مردم تا بیست سال بعد باید حرف می‌شنیدند و تقاص پس می‌دادند. من استقلالی‌ام اما منطقی صحبت می‌کنم. در بحث کارشناسی داربی کسانی را به تلویزیون دعوت کردند که هر کدام به خاطر استقلالی یا پرسپولیسی بودن‌شان سمت باشگاه خود را می‌گرفتند و منطقی صحبت نمی‌کردند.

حاج محمد ادامه داد: باید بیایند واقعیت را و آن چیزی که اتفاق افتاده را بگویند. پرسپولیس وقتی گل خورد مثل بوکسوری شده بود که روی رینگ گیج بود. اگر آن گل را نمی‌خورد باور کنید می‌توانست شش هفت گل به استقلال بزند. خودتان هم دیدید که سه چهار تک به تک را خراب کردند. نظر شخصی من این است و با این فوتبالی که استقلال بازی می‌کند قهرمان نمی‌شود. مگر این‌که تغییراتی در این تیم به وجود بیاید تا این تیم شرایط بهتری پیدا کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۵ ۱۰:۲۰

با درود، آقای حاج محمد، کو گوش شنوا؟! الان شما را هم متهم می‌کنند، مانند پیروز قربانی و بقیه پیشکسوتان. فکری به جای این که صحبت فنی کند و بگوید سایپا بهتر بازی کرد و استقلال اشتباه کرد، صحبت را به حاشیه و داور و پرسپولیس و غیره می‌کشد. آقای فکری، لطفا بازی‌های پرسپولیس در بهمن را ببینید و بعد حرف بزنید. اصلا مربی حرفه‌ای نیست، این همه مدت هم یاد نگرفته که چه جور صحبت کند و تقصیرهای اشتباهات خود را گردن دیگری نیدازد. بشینید کمی مصاحبه مربیان اروپایی را قبل و بعد از بازی‌های‌شان ببینید، یاد بگیرید! استقلال این همه قابلیت دارد ولی با چهار مربی باتجربه و کهنه کار در این تیم نمی‌توانند تیم را درست هدایت کنند و تغییرات مهم را در نیمه دوم انجام دهند. فقط برای عوام حرف می‌زند که حواس مردم از مشکلات درون تیمی دور شود. متاسفانه یکسری هواداران جوان و بی‌تجربه هم هستند که حرف‌های ایشان و مابقی تیم را باور می‌کنند. البته این در مورد آقای فکری فقط نیست، اکثر مربیان ما، چه باتجربه و چه کم تجربه با سابقه ملی، توجیه زیاد می‌کنند و مقصر را فقط داور و فدراسیون و دیگران می‌دانند.

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۵ ۱۱:۵۱

با سلام. واقعا درست گفتند استقلال تمام نتایجش رو مدیون اشتباهات حریف بوده شما یک گل رو بررسی کنید و ببینید که از روی برنامه و تاکتیک گل زده شده؟ این تیم نه در حمله و نه در دفاع و نه در بازی‌سازی هیچ هماهنگی ندارد و بازیکنان هیچ وظیفه‌ای را برای خود متصور نیستند. ساختار دفاع و حمله باید توسط سرمربی مشخص شود... این استقلال تیکه پاره و شبیه تیم‌های بی تجربه محلات تیکه پاره بازی می‌کنه. واقعا جای تاسف دارد از مشکلات بدنی نگم بهتر اکثر بازیکنان استقلال مشکل بدنی دارند و از لحاظ تنفسی واقعا مشکل دارند و فقط یک نیمه می‌توانند جنگندگی داشته باشند. این تیم جای کار بسیار دارد که ظاهرا آقای فکری تدبیری برای این مشکلات ندارد.

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۵ ۱۹:۴۳

دمت گرم. دهان تو و پیروز قربانی و امثال شما را باید بوسید که منطقی حرف می‌زنید.

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۵ ۲۱:۳۱

كاملا درسته، حرف يك سال آينده رو الان گفتن. فكري در حد و اندازه رهبري بازيكناني مثل شيخ و مليچ و ...نيست،لطفا تا دير نشده او را عوض كنيد.