• پنجشنبه / ۲۵ دی ۱۳۹۹ / ۰۸:۵۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99102518893
  • خبرنگار : 30077

مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان عنوان کرد:

ایجاد فرصت های شغلی جدید با اجرای طرح ملی مشاغل خانگی در استان سمنان

ایجاد فرصت های شغلی جدید با اجرای طرح ملی مشاغل خانگی در استان سمنان

ایسنا/سمنان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان از ایجاد فرصت های شغلی جدید با اجرای طرح ملی مشاغل خانگی در این استان خبر داد.

اسماعیل غنیان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: با اجرای دقیق و مناسب طرح ملی مشاغل خانگی در استان سمنان شاهد ایجاد فرصت های شغلی جدید در استان و به تبع آن شاهد رونق اقتصاد خانوار و جامعه خواهیم بود.

وی افزود: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد انشگاهی به عنوان یک نهاد توسعه ای و با هدف کمک و رونق اقتصاد خانوار، تحقق شعار سال و توسعه جایگاه مشاغل خانگی در اقتصاد کشور همزمان در ۳۱ استان کشور به ویژه در استان سمنان اجرا می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان هدف از اجرای این الگو تعامل با دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی دخیل در اجرای طرح و ارائه خدمات آموزش و مشاوره حضوری و غیرحضوری به متقاضیان مشاغل خانگی، توانمندسازی  و اتصال به بازار و ایجاد زیرساخت های بازاریابی و فروش محصولات مشاغل خانگی و ایجاد امکان و تسهیل نظارت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر فرآیند اجرای از طریق نرم افزار کنترل پروژه و بازدیدهای میدانی است.

غنیان با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های مطلوب جهاددانشگاهی استان سمنان، از این نهاد به عنوان یک نهاد توسعه ای نام برد و افزود: تحقیقات و پژوهش های کاربردی و همچنین آموزش های کاربردی در مجموعه استان از جمله ظرفیت ها و پتانسیل های جهاددانشگاهی استان سمنان است که نقش بسیار مطلوبی در توسعه استان داشته است.

غنیان ادامه داد: فرصتهای شغلی جدید ناشی از اجرای برنامه های اشتغالزایی استان در حوزه های مختلف و از جمله اعطای تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری، تسهیلات مشاغل خانگی، طرح کارورزی، مشوق های بیمه ای، فعالیتهای تولیدی، خدماتی، پیمانکاری، کشاورزی و همچنین اشتغال بخش دولتی و ...است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha