• چهارشنبه / ۲۴ دی ۱۳۹۹ / ۱۴:۰۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99102418486
  • خبرنگار : 50037

معاون فرماندار اسدآباد خبر داد

ضرورت راه‌اندازی پیست موتورسواری و پردیس سینمایی در اسدآباد

ایسنا/همدان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد با اشاره به ضرورت راه اندازی پیست موتورسواری و پردیس سینمایی در شهرستان گفت: راه اندازی این دو مطالبه مهم قشر جوان شهرستان توسط هیئت اندیشه ورزان جوان قابل پیگیری بوده و به طور قطع پیگیری های هیئت اندیشه ورز در تسریع این دو امر مهم توسط دستگاه های ذیربط نقش مؤثری دارد.

حمزه عبدکوند چهارشنبه ۲۴ دی ماه در جلسه با دبیر هیئت اندیشه ورزان جوان و دبیران کارگروه های هیئت شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: ایده ها و برنامه هایی که هیئت اندیشه ورزان می توانند به دستگاه ها و مدیریت شهرستان بدهند به طور قطع این ایده ها به برنامه های هر چه مؤثرتر شهرستان کمک خواهد کرد و در رشد و توسعه هر چه بیشتر شهر مؤثر واقع خواهد شد.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراها سال ۱۴۰۰ تصریح کرد: هیئت اندیشه ورزان جوان می توانند فضا را به گونه ای مهیا کنند که فضای مشارکت جوانان در هر دوره از انتخابات حداکثری باشد اما کار سیاسی نمی کنند که چه کسی رأی بیاورد ضمن اینکه این هیئت به نحو احسن قادر خواهد بود جوانان را  برای کاندیدا شدن در شوراهای شهر و روستا در انتخابات پیش رو ترغیب و تشویق کند.

عبدکوند در ادامه با بیان اینکه هیئت اندیشه ورزان جوان می تواند به همه زمینه ها با اطلاعات کامل ورود پیدا کرده و مطالبات جوانان را بدون واسطه به مسئولان ارشد شهرستان انتقال دهند، یادآور شد: با راه اندازی و تأسیس هیئت در سال ۹۶ این هیئت در شهرستان طی این مدت پویا و فعال بوده و بدون حاشیه به دنبال تقویت جایگاه جوان و ایجاد شور و نشاط در شهرستان است.

وی با تأکید بر اینکه جوانان نگاه خوش بینانه ای نسبت به مسائل پیرامون خود داشته باشند، تصریح کرد: نگاه خوش بینانه ذهن را کمک می کند که خوب فکر کرده و ایده های خوبی داشته باشید و زمانی بهتر می بینید که افق بالاتر و فراتری داشته باشید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha