• پنجشنبه / ۱۸ دی ۱۳۹۹ / ۱۵:۱۹
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 99101813875
  • منبع : نمایندگی کردستان

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

شهید سلیمانی نماد برادری برای تمام مسلمانان است

شهید سلیمانی نماد برادری برای تمام مسلمانان است

ایسنا/کردستان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: قاسم سلیمانی، نماد برادری برای تمام مسلمانان است و برادریش را با ارائه خدمات در جبهه مقاومت به اثبات رسانده است.

سردار محسن رضایی، امروز، ۱۸ دی‌ماه در مراسم گرامیداشت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی اظهار کرد: این سردار بزرگ در حیات، جهاد و شهادتش خدمات بزرگی به ایران و جهان اسلام ارائه کرده است.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی با کمک یارانش و مردم در سه کشور سوریه، عراق و لبنان امنیت‌ ایجاد کرد، افزود: سردار دل‌ها در دوران دفاع مقدس در جبهه‌های جنوب، شمال غرب و غرب برای آزادسازی مریوان، بانه، سردشت، قصرشیرین، خرمشهر و آبادان با لشکر ۲۱ ثارالله(ع) در کنار رزمندگان جنگید تا دشمنان را از خاک ایران بیرون راند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: شهادت شهید سلیمانی چهره دژخیمانه آمریکا را برای همگان برملا کرد و پرده دروغین حقوق بشری آمریکا را کنار زد، چراکه آمریکا کسی را به شهادت رساند که تمام افتخارش مبارزه با تروریست بود.

وی عنوان کرد: شهید سلیمانی دارای تفکر، اخلاق و معنویتی بود که برای جوانان کشور ما مطالعه آن بسیار مهم است، چرا که ایران سرزمین تربیت قهرمانان بزرگ است و فرزندانش با مطالعه اخلاقیات، شهید سلیمانی‌ها به دنیا می‌آیند و تربیت می‌شوند.

سردار رضایی با اشاره به اینکه بسیاری از شهدای ما مثل خرازی، صیاد شیرازی، بابایی و غیره از ویژگی‌های اخلاقی شهید قاسم سلیمانی برخوردار بوده‌اند، اعلام کرد: شهید سلیمانی این اخلاقیات را به صورت ویژه داشت و همگان را تکریم می‌کرد.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی با حس مسئولیت در شغل، مأموریت و کار خود سعی می‌کرد با هزینه کمتر، بیشترین دستاورد را داشته باشد و هم خارج از مسئولیتش هم هر جا نیاز بود، حاضر می‌شد و کمک به مردم را مسئولیت خود می‌دانست.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: قاسم سلیمانی، نماد برادری برای تمام مسلمانان است و برادریش را با ارائه خدمات در جبهه مقاومت به اثبات رسانده است.

وی با اشاره به اینکه خون شهید سلیمانی در کالبد کل کشور تزریق شده است، اعلام کرد: یک قیام و خیزش اخلاقی باید در کشور شکل گیرد، چراکه امروزه برخی‌ها منافع شخصی، گروهی، قومی و جناحی را به مردم ترجیح می‌دهند، که این رفتار خارج از شیوه امامان، شهدا و رزمندگان ما بوده است.

سردار رضایی یادآور شد: همه اقوام و گروه‌ها در انقلاب و اداره آن، باید حضور داشته باشند، مکتب قاسم سلیمانی حرفش بعد از خدا، مردم است، چرا که راه رسیدن به خدا را خدمت به مردم می‌داند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha