• یکشنبه / ۱۴ دی ۱۳۹۹ / ۱۱:۴۱
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99101410174
  • خبرنگار : 71468

امین احمدیان: وقفه طولانی بین مسابقات لیگ تنیس روی میز نیفتد

امین احمدیان: وقفه طولانی بین مسابقات لیگ تنیس روی میز نیفتد

بازیکن تیم تنیس روی میز پدافند هوایی گفت: همه بازیکنان می خواهند که بین دور رفت  و برگشت لیگ تنیس روی میز وقفه طولانی نیفتد چون در حال حاضر تنها مسابقه ای که داریم لیگ است.

امین احمدیان در گفتگو با ایسنا درباره ی نحوه برگزاری لیگ برتر تنیس روی میز بیان کرد: شیوه برگزاری لیگ خوب بود و تیم ها دو گروه شدند و در دو سالن مجزا بازی کردند و پروتکل های بهداشتی کامل رعایت شد.
او ادامه داد: اگر لیگ زودتر شروع می شد بهتر بود. با رعایت همین پروتکل های بهداشتی می شد لیگ را زودتر برگزار کنند. البته اگر برگزاری دور برگشت طبق برنامه در بهمن ماه باشد، بازیکنان راضی هستند اما احتمال تعویق مسابقات وجود دارد. همه بازیکنان دوست دارند وقفه طولانی بین دور رفت و برگشت نیفتد چون تنها مسابقات لیگ را داریم و اگر وقفه بیفتد انگیزه  بازیکنان کمتر می شود.

بازیکن تیم رعد پدافندهوایی در مورد عملکرد خود در دور رفت نیز گفت: بازی مقابل تیم فراسنج که برادران عالمیان را در اختیار دارد، خوب بود و عملکرد خوبی از خودم نشان دادم اما در بازی آخر که مقابل کردستان بود از ناحیه مچ پا آسیب دیدم و نتوانستم بازی خودم را انجام بدهم. به هر حال مدت زیادی از مسابقه دور بودم و این مسئله مقداری فشار آورد که البته پزشک هم عنوان کرد با چند روز استراحت آسیب دیدگی ام خوب می شود.

او در پاسخ به این پرسش که فکر می کند رعدپدافند هوایی بتواند به سکو برسد، تاکید کرد: نسبت به سالهای قبل بازیکنان خوب در لیگ برتر بیشتر پخش شده و بازی ها جذاب تر شده اند. بازیکنانی هم که در تیم پدافند حضور دارند، جزو بازیکنان خوب ایران هستند و شرایط تیم بهتر از گذشته است. هر چند که پدافند هر سال روی سکو بوده اما امسال هم این انتظار است جزو تیم های برتر باشیم.

احمدیان در مورد اینکه برخلاف سالهای قبل مدت زیادی از مسابقات برون مرزی دوره بوده است، گفت: قبل از شیوع ویروس کرونا من سرباز هم نبودم و لیگ اتریش بازی می کردم و در مسابقات اروپایی هم شرکت می کردم اما الان یک سال است که به مسابقه برون مرزی نرفتم چون تمام مسابقات کنسل شد. امیدوارم این شرایط زودتر تمام شود و مسابقات دوباره بر گزار شوند. با وجود اینکه سرباز هستم می توانم به مسابقات بروم و اجازه خروج دارم.

او در پاسخ به این پرسش که در چند بازی نتوانست خودش را کنترل کند و عصبانیتش منجر به ایجاد حاشیه برایش شد و چقدر تلاش کرده روی این مسئله کار کند، تاکید کرد: متوجه شدم ورزشکار باید با شرایط نامساعدی که برایش پیش می آید کنار بیاید. به این نتیجه رسیدم هر چقدر شرایط بد و به ضرر آدم باشد باید با آن کنار بیایم. بر روی این مسئله خیلی کار کردم و نسبت به گذشته خیلی بهتر شده‌ام. اکنون هم تنها منتظرم مسابقات شروع شود و مثل قبل نتایج خوبی بگیرم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha