• شنبه / ۱۳ دی ۱۳۹۹ / ۱۱:۰۹
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 99101309186
  • منبع : روابط عمومی برنامه

رئیس دانشکده علوم سیاسی النحرین عراق :

سردار سلیمانی اسلام حقیقی را در دفاع از محور مقاومت نشان داد

سردار سلیمانی اسلام حقیقی را در دفاع از محور مقاومت نشان داد

رئیس دانشکده علوم سیاسی النحرین عراق گفت : گرامیداشت با شکوه سالگرد حاج قاسم، ابومهدی المهندس و همراهانشان نشان از شکست دشمن و تداوم ترس آن‌ها دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی رادیو مقاومت، «عامر حسن الفیاض» رئیس دانشکده علوم سیاسی النحرین عراق در سالروز شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس معاون حشد الشعبی عراق با حضور در برنامه "سلام سردار" اظهار کرد: می‌دانیم که غربی‌ها همیشه متقلب هستند و هیچوقت اعتبار خاص و صداقت ندارند.

وی ادامه داد: غربی‌ها به قدرت و عدالت احترام قائل نیستند از همین رو حاج قاسم سلیمانی را به صورت یک شخص عادل، صادق و قوی قبول نداشتند و تصور هم نمی‌کردند که سردار بتواند پیروزی را محقق کند.

عامر حسن الفیاض افزود: همانطور که می‌دانیم هیچوقت نخواهند توانست در مقابل آفتاب بایستند.

وی یادآور شد: ترس از حاج قاسم‌ سلیمانی و مقاومت هم‌چنان در دل دشمنان وجود دارد؛ هر چند تصور می‌کردند با شهادت حاج قاسم شرایط به نفع آن‌ها خواهد برگشت اما اینگونه نشد.

رئیس دانشکده علوم سیاسی دانشگاه النحرین اظهار کرد: گرامیداشت با شکوه سالگرد حاج قاسم، ابومهدی المهندس و همراهانشان نشان از شکست دشمن و تداوم ترس آن‌ها دارد.

الفیاظ بیان کرد: شهید سلیمانی موسس است موسسی که ساختار محور مقاومت را ایجاد کرده است. اسلام حقیقی دفاع از محور مقاومت است که گوشه‌ای از آن توسط افرادی شجاع همچون سردار سلیمانی به نمایش گذاشته می‌شود.


وی عنوان کرد: نباید کاری به اسم گذاری‌های ظاهری کرد که چه کسی مدعی اسلام و اسلام اصیل است بلکه حقانیت و درستی از آن محور مقاومت و کشورهای فعال در این حوزه است. باید جوهر اصلی اسلام را بررسی کرد که آیا اسلام به طور کامل و اصولی ادا می‌شود یا خیر.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha