• یکشنبه / ۷ دی ۱۳۹۹ / ۱۳:۰۵
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 99100704955
  • منبع : نمایندگی مازندران

رئیس هیات تکواندو مازندران مشخص شد

 رئیس هیات تکواندو مازندران مشخص شد

ایسنا/مازندران ظهر امروز یکشنبه ۷ دی، مجمع انتخاباتی هیات تکواندو مازندران برگزار شد که در پایان فیض الله نفجم با کسب ۱۷ رای قاطع بعنوان رئیس هیات تکواندو مازندران انتخاب شد.

با حضور محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو، حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان، حسین بریمانی سرپرست توسعه امور ورزشی و اعضای مجمع انتخابات هیات تکواندو استان مازندران، این مجمع برگزار ، و پس از رای گیری فیض الله نفجم با کسب ۱۷ رای از ۱۷ رای ماخوذه برای ۴ سال رای اعتماد اعضا را کسب کرد.
محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این مجمع اظهارکرد : از همه کاندیدا حاضر تشکر می کنم و بدانید که کار کردن و مدیریت در این رشته سخت و دشوار است و نیاز به کار و تلاش شبانه روزی دارد.
پولادگر مازندران را یک نعمت برای ورزش کشور دانست و افزود: این انتخاب یک انتخاب هوشمندانه بود چون رئیس انتخاب شده ویژگی های خوبی دارد؛ این استان بسیار مستعد برای تمام رشته های ورزشی است و اگر کم توجهی به ورزش مازندران شود، کفران نعمت خواهد بود.
پولادگر با بیان اینکه تکواندو مازندران همواره برند بوده است، افزود: در همه این سال ها جایگاه تکواندو مازندران جزو ۵ استان برتر کشور بوده است به همین دلیل، تلاش ها این بود که گزینه های خوب و قدرتمندی برای ریاست این هیات داشته باشیم و همین موضوع حساسیت ها را بالا برد.
رئیس فدراسیون تکواندو در ادامه گفت : دوران انتخابات تمام شده است و اکنون همه باید همدل و همصدا باشیم و از فضای چندگانگی در تکواندو فاصله گرفته شود چراکه تکواندو مازندران قدرتمند است.
 وی از اعضای مجمع استان خواست، تا ضمن نظارت بر عملکرد هیات، در کنار رئیس هیات تکواندو باشند و برای مرتفع شدن مشکلات و حرکت روبه جلو تکواندو به رئیس جدید کمک کنند.
حسن رنگرز نیز در حاشیه انتخابات این مجمع، با تبریک به آقای نفجم گفت: امیدوارم با حمایت اعضای مجمع و ایجاد فضای همدلی شاهد رشد و توسعه بیش از پیش تکواندو باشیم چراکه مازندران قطب این رشته ورزشی است و باید در جایگاه واقعی خود قرار گیرد.
رنگرز افزود: رئیس هیات تکواندو باید در پروسه ۴ ساله پیش رو برنامه محور باشد تا تکواندو مازندران در رتبه یک کشور قرار گیرد.
وی در ادامه افزود : امیدواریم در پی این انتخابات شاهد رشد سریعتر و قدرتمندتر شدن این رشته در مازندران باشیم.
فیض الله نفجم نیز در حاشیه این مجمع اظهارکرد: استان مازندران ستون اصلی فدراسیون تکواندو است.
وی ادامه داد: بیش از ۷۰ درصد عنوان های کسب شده در تیم ملی برای مازندران بوده است و ورزشکاران و قهرمانان خوبی در شته تکواندو داریم که افتخار استان هستند.
نفجم افزود: دو خانه تکواندو در دست احداث داریم که باید تجهیز شوند و ده درصد باقی مانده‌اش انجام شود.
وی ادامه داد: تکواندو در چند سال اخیر افتخارات زیادی داشته ایم و با کمک دکتر رنگرز و دکتر پولادگر تکواندو مازندران افتخار استان و بازوی اصلی تکواندو کشور خواهیم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha