• یکشنبه / ۷ دی ۱۳۹۹ / ۱۲:۰۳
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 99100704850
  • خبرنگار : 71613

ملی‌پوش پینگ‌پنگ: استرس بازیکنان بر کیفیت لیگ تاثیر گذاشته است

ملی‌پوش پینگ‌پنگ: استرس بازیکنان بر کیفیت لیگ تاثیر گذاشته است

مهشید اشتری می‌گوید با توجه به تعطیلی ۱۱ ماهه لیگ در نتیجه شیوع ویروس کرونا در کشور، استرس بازیکنان با شروع مجدد مسابقات بر کیفیت کار آنها تاثیر گذاشته بود.

به گزارش ایسنا، دور رفت لیگ برتر تنیس روی میز زنان شب گذشته(شنبه) به پایان رسید و تیم شهرداری شهربابک با ۱۷ امتیاز صدرنشین شد و تیمهای وچان کردستان و دانشگاه آزاد به ترتیب با ۱۰ و ۹.۵ امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

مهشید اشتری، بازیکن تیم شهرداری شهر بابک در مورد مرحله اول لیگ برتر تنیس روی میز زنان به ایسنا گفت: مسابقات بعد از ۱۱ ماه از سرگرفته شد و در این دوره ۶ تیم حضور داشتند که ما با اختلاف زیاد اول شدیم. خوشبختانه تیم خیلی خوب و یکدستی داریم و بازیکنانمان ملی‌پوش هستند. سایر تیم‌ها هم بازیکنان خوبی دارند و نسبت به سال‌های قبل یکدست‌تر شده‌اند.

او با بیان اینکه از عملکردم راضی هستم، افزود: از آنجایی که بعد از ۱۱ ماه مسابقه می‌دادیم، ابتدا استرس، جو و فشار مسابقات بر ما حاکم بود اما رفته رفته بهتر کار کردیم.

ملی‌پوش تیم شهرداری شهربابک در مورد تاثیر کرونا بر سطح کیفی مسابقات لیگ گفت: این تعطیلی چندین ماهه در عملکرد بازیکنان و کیفیت لیگ تاثیر گذاشته، بازیکنان با وجود استرس نمی‌توانستند عملکرد همیشگی خود را داشته باشند و قطعا افت دیده می‌شد. البته شرایط به تدریج بهتر شد.

او در مورد نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیان کرد: فدراسیون همه جوره پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده بود و برای این کار امکاناتی داشتند که ما اصلا فکرش را نمی‌کردیم. بعد از هر امتیاز توپ جدیدی به ما می‌دادند. بعد از مسابقه برای ضدعفونی، توپ‌ها را درون دستگاهی می‌گذاشتند و سالن را به طور کامل تخلیه می‌کردند. علاوه بر این قبل از شروع مسابقات هم تست داده بودیم و هنگام ورود به سالن تبمان چک می‌شد. بازیکنان هم باید با فاصله روی نیمکت می‌نشستند و حق برداشتن ماسک خود را نداشتند. از طرفی فاصله میزها از هم خیلی زیاد بود و با خیال راحت مسابقه می‌دادیم.

اشتری در مورد دور برگشت مسابقات گفت: تاریخ دور برگشت مشخص نیست اما اکنون همه تیم‌ها به شهرهای خود برمی‌گردند تا تمریناتشان را ادامه ‌دهند. فکر می‌کنم در دور دوم کیفیت افزایش پیدا کند چون فشار  و استرس بازیکنان کمتر شده است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha