• چهارشنبه / ۳ دی ۱۳۹۹ / ۱۳:۳۱
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 99100302311
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

اجرای طرح "شهید سلیمانی" در بقاع متبرکه میناب

اجرای طرح "شهید سلیمانی" در بقاع متبرکه میناب

ایسنا/هرمزگان مراسم اجرای طرح شهید سلیمانی مراکز افق امامزادگان و بقاع متبرکه میناب با توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان، برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین مهدیان، صبح امروز (۳ دی‌ماه) در مراسم اجرای طرح شهید سلیمانی مراکز افق امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان میناب که در آستانه قدمگاه حضرت ابوالفضل روستای شهمرادی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص کمک‌های مؤمنانه، مجموعه اوقاف هرمزگان از محل موقوفات منطبق و بقاع متبرکه از ابتدای شروع ویروس کرونا در حوزه اجتماعی، فعالیت‌های قابل‌توجهی داشته است، ما تاکنون بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی، بیش از ۵۰ هزار بسته بهداشتی و بیش از ۱۰۰ هزار ماسک تولید شده در کارگاه‌های تولید ماسک بقاع متبرکه را بین مردم کمتر برخوردار استان توزیع کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در آستانه سالروز شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع خواهد شد، افزود: امروز در شهرستان میناب بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی، هر بسته به ارزش ۳ میلیون ریال در قالب طرح شهید سلیمانی در حال توزیع است، ان‌شاءالله خدا از همه واقفان به احسن وجه قبول کند و دعای خیر مردم پشتوانه این عزیزان باشد.

مدیرکل اوقاف هرمزگان با بیان اینکه امیدواریم این حرکت بستری برای ایجاد وقف‌های جدید باشد، تصریح کرد: با توجه به مشکلات اجتماعی که در استان هرمزگان با آن مواجه هستیم، وقف‌های جدید در حل مشکلات حوزه‌های مختلفی چون ازدواج، مسکن، اشتغال، معیشت و ... کارساز است. ان‌شاءالله واقفان و خیران هرچه بیشتر در قالب وقف‌های جدید به کمک مردم نیازمند هرمزگان بیایند.

امام‌جمعه شهرستان میناب نیز عنوان کرد: از اداره اوقاف میناب و استان برای تهیه و توزیع این بسته‌های معیشتی که بین اقشار آسیب‌پذیر و نیازمندان به نام شهید سرافراز، حاج قاسم سلیمانی توزیع کرده و در این ایام به فکر محرومان و مستضعفان هستند، قدردانی می‌کنم.

حجت‌الاسلام محسن ابراهیمی افزود: همان‌طور که در روایات وارد شده است، محبوب‌ترین افراد در نزد خداوند متعال کسانی هستند که بیشتر خدمتگزار مردم به خصوص اقشار آسیب‌پذیر هستند و اداره اوقاف علاوه بر فعالیت‌های فرهنگی در مسائل اجتماعی که نیاز شدید مردم است، خدمات بسیار خوبی ارائه می‌دهد.

فرماندار شهرستان میناب نیز گفت: امروز در روستای شهمرادی و در آستانه مقدس قدمگاه حضرت ابوالفضل، توفیقی نصیب ما شد که در خدمت مردم این روستا باشیم، حرکت بسیار خوبی در قالب طرح شهید سلیمانی در آستانه سالگرد شهادت ایشان و با همت اداره اوقاف میناب انجام شده که جای تشکر دارد.

مجید سلحشور ادامه داد: مراکز افق، وابسته به سازمان اوقاف در رسیدگی به امور اجتماعی، فرهنگی و قرآنی شهرستان میناب خدمات قابل‌توجهی را به مردم ارائه می دهند. امیدوارم با همکاری و همراهی یکدیگر بتوانیم چنین فعالیت‌هایی را در راستای محرومیت زدایی از استان هرمزگان و شهرستان میناب و گسترش نهضت بزرگ کمک‌های مؤمنانه، تداوم ببخشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha