• شنبه / ۲۹ آذر ۱۳۹۹ / ۲۲:۳۱
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 99092922681
  • خبرنگار : 50300

فرمانده سپاه خوزستان تاکید کرد

لزوم پرداختن به شخصیت شهید سلیمانی در جامعه

لزوم پرداختن به شخصیت شهید سلیمانی در جامعه

ایسنا/خوزستان فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) در خوزستان با بیان اینکه سردار سلیمانی انسانی بودند که از دل تهدید فرصت می‌ساخت و فرصت ها را غنیمت می شمرد، گفت: شهادت ایشان باعث ایجاد حرکت دیگری شده بنابراین لازم است که از رفتار و منش سردار در همه حوزه ها الگو بگیریم که یکی از کارها نیز حوزه رسانه است.

سردار حسن شاهوارپور در آیین رونمایی از پوستر نخستین یادواره تولیدات رسانه ای مکتب شهید سلیمانی و کتاب خاطرات شهدای مدافع حرم خوزستان که امروز (۲۹ آذر) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی هستیم؛ شخصیت این شهید در طول انقلاب اسلامی در مکتب امام و رهبری انقلاب شکل گرفت و این شخصیت بزرگوار در طول ۴۰ سال عمر خدمت به مجموعه سپاه و نظام جمهوری اسلامی، همواره شخصیت تاثیرگذار و بسیار جذاب بود. کردار و رفتار ایشان هم در عرصه جهاد و نبرد با دشمنان و هم در عرصه رفتارهای انسانی و اخلاقی شخصیت ساز بود. سردار هم از نظر معنوی و هم مجاهدت و شجاعت، شخصیت ساز بود. 
    
به گزارش ایسنا، وی افزود: امروز ما به شخصیت هایی مانند سردار سلیمانی نیاز داریم. جوانان، نوجوانان و ملت ما به آثار و برکات شخصیتی مانند این مرد بزرگوار نیاز دارند و ما باید شخصیت ایشان را پردازش کنیم، هم در آن بعدی که در حوزه جهاد است که با محوریت نیروهای مسلح، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی است و هم در بعد شخصیتی که در جامعه داشتند و در بحران ها کنار مردم بودند. 

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) در خوزستان با اشاره به شخصیت شهید سلیمانی و اهمیت پرداختن به آن، گفت: سردار سلیمانی انسانی بودند که از دل تهدید، فرصت می ساخت و فرصت ها را غنیمت می شمرد، لذا شهادت ایشان باعث ایجاد حرکت دیگری شده و به گونه ای شده که بسیاری از دل ها منقلب شد. بنابراین لازم است که از رفتار و منش سردار در همه حوزه ها الگو بگیریم که یکی از کارها نیز در حوزه رسانه است. همه ما به شخصیت هایی مانند سردار مدیون هستیم و اگر آرامشی وجود دارد و همه ما می توانیم زندگی راحتی داشته باشیم، مدیون افراد پاک و مجاهدی چون سردار هستیم که ان‌شاءالله باید ادای دین کنیم.  

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha