• جمعه / ۲۱ آذر ۱۳۹۹ / ۱۲:۰۱
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 99092116021
  • منبع : نمایندگی اردبیل

نیکزاد:

تعریض جاده سرچم از دو سمت در حال پیش روی است

تعریض جاده سرچم از دو سمت در حال پیش روی است

ایسنا/اردبیل نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: چهاربانده کردن و تعریض جاده اردبیل – سرچم جزو اولویت‌های استان بوده و در حال حاضر از هر دو سمت اردبیل و زنجان در حال پیش روی است.

علی نیکزاد ۲۱ آذر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در نشستی که با وزیر راه و شهرسازی برگزار کردیم، تفویض کامل اختیارات اجرای پروژه جهت تسریع و پیگیری راحت‌تر به اردبیل واگذار شده و دستور تخصیص کامل 100 میلیارد تومان اعتبار این پروژه نیز صادر گردیده است.

به گفته وی بخشی از نگهداری این جاده در اختیار زنجان و آذربایجان شرقی بود که نگهداری بخش اعظم و اصلی آن به اردبیل واگذار شد.

وی به تامین اعتبار 14 میلیاردی برای خرید ماشین آلات و نگهداری جاده اردبیل – سرچم اشاره کرد   و گفت: برای خرید ماشین آلات و نگهداری از جاده نیز طبق رایزنی‌ها تامین اعتبار 14 میلیاردی صورت گرفت تا دیگر راهداری مشکلی برای نگهداری این مسیر مهم نداشته باشد.

نیکزاد اضافه کرد: با پیگیری‌های انجام شده تعریض و 4 بانده کردن این مسیر در حال انجام است و قرارگاه خاتم در این موضوع بسیار کمک حال استان اردبیل شد و برای سرعت اتمام پروژه بسیار کمک می‌شود.

وی  با بیان اینکه پس از اتمام عملیات تعریض تنها حدود 40 کیلومتر از 180 کیلومتر که تونل‌ها در آن‌جا قرار دارند،دو بانده خواهد بود، خاطرنشان کرد: پیش بینی شده تا با پیمانکار مطرح کشور که در بحث احداث تونل قدرتمند هستند برای این بخش نیز رایزنی شود.

علی نیکزاد با اشاره به اولویت تکمیل راه آهن اردبیل – میانه، تصریح کرد: پروژه راه آهن اردبیل جزو خطوط قرمز استان اردبیل محسوب می‌شود و تاکید کرده‌ایم که به هیچ وجه از سرعت پروژه نباید کاسته شود.

وی بیان کرد: نظارت مستمر بر روند احداث و ریل‌گذاری این پروژه اساسی داریم و در شرایطی که طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه محدویت بودجه برای این پروژه وجود ندارد، باید مسئولان دست‌اندرکار نسبت به سرعت کار اهتمام جدی داشته باشند.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha