• چهارشنبه / ۱۹ آذر ۱۳۹۹ / ۰۹:۲۰
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 99091914585
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

نخستین سامانه هوشمند خدمات تخصصی آب کشور راه‌اندازی شد

نخستین سامانه هوشمند خدمات تخصصی آب کشور راه‌اندازی شد

ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان گفت: "سامانه هوشمند خدمات تخصصی شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان" به عنوان نخستین استان در کشور از این خدمت الکترونیک بهره می برد.

هوشنگ ملایی روز گذشته(۱۸ آذرماه) در آئین راه اندازی سامانه هوشمند خدمات تخصصی شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان، افزود: در این سامانه مردم بدون مراجعه حضوری می‌توانند درخواست‌های خود را ثبت و پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه مردم می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی این شرکت به آدرس Hrrw.ir از خدمات الکترونیک بهره مند می‌شوند، اضافه کرد: افزایش سرعت پاسخگویی، کاهش هزینه‌ها و کاهش رفت و آمد از مهمترین مزایای این سامانه است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان بیان کرد: ثبت درخواست، پیگیری پرونده و گردش کار، بارگذاری مدارک، امکان پرداخت اینترنتی، رسیدگی به شکایات و مشاهده وضعیت مالی از جمله خدمات میز خدمات الکترونیکی این شرکت است.

ملایی با اشاره به اینکه هرمزگان نخستین استان در کشور است که این خدمات الکترونیک در آن راه اندازی شده است، خاطرنشان کرد: با راه اندازی این سامانه خدمات دهی به بهره برداران ۲۴ ساعته می‌شود.

وی ادامه داد: شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان نیز بر اساس تکالیف قانونی و آسیب‌شناسی‌های انجام شده در سطح شرکت، ارائه تمام خدمات به صورت غیرحضوری را به عنوان استان پایلوت در دستور کار قرار داد.

این مقام مسئول عنوان کرد: اینگونه ساز و کار ارائه خدمات نمونه مناسبی است که برای تمام استان‌های کشور قابل اجرا است و می‌تواند الگوی مناسبی محسوب شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha