• سه‌شنبه / ۴ آذر ۱۳۹۹ / ۱۲:۰۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99090403028
  • منبع : نمایندگی همدان

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ خبر داد

اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج در کبودراهنگ

اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج در کبودراهنگ

ایسنا/همدان فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ از اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه فرهنگی، آموزشی، اجتماعی و حمایتی طی هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت حفظ سلامت بسیجیان سلحشور و مردم عزیزمان، امسال برنامه ها عمدتا به صورت مجازی و یا با رعایت دقیق فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی اجرا می شود.

سرهنگ محمود بداغی در جمع خبرنگاران، با اعلام این خبر، فضاسازی در سطح شهر و روستاها، برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیک برای ضدعفونی اماکن پر تردد، برگزاری رژه موتوری، توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی بین خانواده های نیازمند، توزیع ماسک، دیدار معتمدین بازار، کارگران و هیئت اندیشه ورز با فرمانده سپاه را جزو برنامه های هفته بسیج برشمرد.

وی برگزاری مسابقه کتابخوانی مجازی، تحویل پنج منزل مسکونی ساخته شده توسط بسیج سازندگی به مددجویان و نیازمندان و غبارروبی مزار شهدا را از دیگر برنامه هایی دانست که با اجرای آنها فرهنگ تعامل و خودباوری در جامعه تقویت خواهد شد.

فرمانده سپاه کبودراهنگ حضور بسیج در کشور را فرصتی بزرگ دانست و اظهار کرد: ما می توانیم با اعتماد و بهره گیری از این نیروی عظیم و توانمند بسیاری از مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور را حل کنیم.

وی در ادامه از اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در هفته بسیج با مشارکت و همکاری شبکه بهداشت و درمان برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد و گفت: همان گونه که حضور سردار عزیز حاج قاسم سلیمانی خواب را از چشم داعشی ها ربود و باعث شکست آنها در منطقه شد، امیدواریم با لطف خداوند متعال و به برکت نام این شهید بزرگ، اجرای طرح شهید سلیمانی موجبات شکست ویروس کرونا از جامعه را به ارمغان بیاورد.

بداغی با گرامیداشت هفته بسیج، مجموعه عظیم بسیج را یادگار بی نظیر امام امت(ره) عنوان کرد و یادآور شد: در طول ۴۰ سال عمر پربرکت بسیج، تفکر بسیج و بسیجی راهگشای مشکلات کشور در عرصه های مختلف بوده و هرجا کشور به بسیج نیاز داشته، بسیج با قدرت و صلابت و با تمام وجود به آن عرصه ورود کرده و با لطف خداوند از ادای وظیفه خود سربلند هم بیرون آمده است.

وی حوزه ماموریتی بسیج را محدود به عرصه ای خاص ندانست و گفت: برای بسیجی فرقی نمی کند در دفاع مقدس حضور یابد یا در عرصه مبارزه با ویروس کرونا و یا در عرصه های علمی و فرهنگی و هنری بلکه بسیجی به دنبال ادای وظیفه خود به بهترین شکل است.

بداغی خاطرنشان کرد: تفکر ناب بسیج محدود به کشور عزیزمان ایران نیست بلکه با صدور این فرهنگ به کشورهای منطقه، با لطف خداوند متعال فتنه های بزرگی در منطقه کشف و خنثی می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha