• شنبه / ۱ آذر ۱۳۹۹ / ۱۸:۴۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99090100837
  • خبرنگار : 30054

معرفی اپلیکیشن زوپ+ تخفیف ویژه

معرفی اپلیکیشن زوپ+ تخفیف ویژه
Doctor Online

اپلیکیشن زوپ قابلیت مشاوره‎های آنلاین پزشکی با بهترین متخصص ها بدون محدودیتی در زمان و مکان را فراهم کرده است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام اپلیکیشن زوپ، در دنیایی که اکثر کارها به کمک تکنولوژی انجام می‌شود سعی بر این است که تمام کارها و خدمات روزمره با بهترین نتیجه وصرف کم‌ترین زمان و هزینه انجام شود. یکی از این بخش‌ها آنلاین شدن خدمات پزشکی است که در ایران نیز از حدود ۷ سال قبل وب سایت و اپلیکیشن زوپ فعالیت خود در زمینه‌ی مشاوره آنلاین پزشکی را آغاز کرد تا بیماران بدون معطلی و بدون محدودیتی در زمان و مکان بتوانند با بهترین پزشکان متخصص ارتباط متنی و یا تصویری برقرار کنند و یا حتی در صورت لزوم نوبت حضوری خود آنلاین رزرو قطعی کنند. از مزیت‌های زوپ می‌توان به حضور ۲۳۰۰ پزشک متخصص در رشته‌های مختلف اشاره کرد که هر کدام دارای صفحه‌ی معرفی شخصی هستند تا انتخاب بهترین پزشک با بیشترین نزدیکی به معیارهای کاربر را تسهیل می‌کند.

مشاوره آنلاین پزشکی

  کاربران می‎توانند به کمک زوپ بدون محدودیتی در زمان و مکان ویزیت آنلاین شوند. این ویزیت بنا به دلخواه کاربر می‎تواند به صورت تصویری و یا متنی صورت گیرد.

ویزیت متنی

در این روش کاربر با ورود به سایت و انتخاب گزینه مشاوره دکتر آنلاین وارد صفحه‎ای از گروه‎های مختلف پزشکی می‎شود که پس از انتخاب گروه مورد نظر می‎تواند با مطالعه‎ی صفحه‎ی معرفی هر پزشک، پزشکی را که به معیارهای فرد نزدیکی بیشتری دارد را انتخاب کند. سپس با تکمیل فرم مشاوره متنی و طرح سوال پزشکی خود را به طور کامل مطرح کرده و به انضمام عکس‎های مرتبط با بیماری خود برای پزشک ارسال کنند تا پزشک در فرصتی مناسب پاسخ کاربر را دهد. این گفت‎و‎گو تا زمانی که فرد پاسخ کامل خود را دریافت کند می‎تواند ادامه پیدا کند.

ویزیت تصویری

در این روش نیز مانند ویزیت متنی پس از انتخاب پزشک اولین زمان آزاد او که هماهنگ با زمان درخواستی شما است را رزرو می‎کنید تا در زمان موعود پزشک از طریق اپلیکیشن زوپ با شما تماس تصویری برقرار کند.

لازم به ذکر است که مبلغ ویزیت در صورت عدم رضایت کاربر قابل برگشت به حساب او است.

Online doctor appointments

نوبت دهی آنلاین

اگر بنا به تشخیص پزشک، فرد نیاز به ویزیت حضوری داشته باشد می‎تواند به کمک زوپ نوبت ویزیت حضوری خود از پزشک مورد نظر را رزرو قطعی کند. فقط کافی است به سایت زوپ مراجعه کند و پس از انتخاب گزینه نوبت دهی آنلاین پزشک مورد نظر خود را انتخاب و زمان ویزیت حضوری را رزرو کند. با استفاده از این روش می‎توان به طور قابل توجهی در زمان صرفه جویی کرد.

مزایای زوپ

صرفه جویی در زمان با ویزیت بدون نوبت و از بین رفتن انتظار در صف‎های نوبت دهی حضوری

امکان ویزیت پزشکی بدون محدودیتی در زمان و مکان

صرفه جویی در هزینه‎ها با تعرفه‎هایی ارزان‎تر از ویزیت حضوری

جلوگیری از ازدحام در مطب پزشک به دلیل شیوع کرونا

انتخاب پزشک توسط کاربر با کمک مطالعه‎ی صفحه‎ی معرفی هر پزشک

کد تخفیف ۳۰ درصدی ویژه کاربران ایسنا : شما می‌ توانید در صورتی که اپلیکیشن زوپ را تا یک هفته از زمان انتشار این پست نصب کنید به مدت ۱ ماه از کد تخفیف سی درصدی zoop۳۰ برای مشاوره های آنلاین زوپ با تمام پزشکان آن استفاده کنید.

اپلیکیشن زوپ را می تواند از بازار یا گوگل پلی استور دانلود کنید. کاربران آیفون فعلا می توانند از نسخه تحت وب زوپ www.getzoop.com استفاده کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha