• چهارشنبه / ۲۱ آبان ۱۳۹۹ / ۱۵:۳۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99082114549
  • خبرنگار : 30054

برترین برندهای ماشین ها و تجهیزات اداری در کیومیتا

برترین برندهای ماشین ها و تجهیزات اداری در کیومیتا

امروزه استفاده از ماشین های اداری  به یکی از بخش های مهم و ضروری در ادارات و دفاتر تبدیل شده است، که به تسریع روند کارکرد در یک مجموعه بسیار کمک می کند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام کیومیتا، به طور کلی تصور یک روز بدون ماشین‌های اداری در یک مجموعه بزرگ غیرممکن است، چرا که بخش زیادی از فعالیت‌های روزانه‌ درگیر این تجهیزات است. 

پرینتر، دستگاه حضور و غیاب، صندوق فروشگاهی، کارتریج و مانیتور از جمله تجهیزات هستند که در دسته ماشین های اداری قرار می گیرند. هر کدام از این تجهیزات نقش مهمی در ارتقا کیفیت خدمات رسانی در کسب و کار شما دارند و طیف گسترده ای از مدل و برندهای متنوع از آنها در بازار موجود است.

در راستای رفاه بیشتر کاربران فروشگاه اینترنتی کیومیتا به عنوان مرکزی برای معرفی برندهای برتر ماشین های اداری، تمامی خدمات مورد نیاز مشتریان را در بالاترین سطح کیفی ارائه می دهد.

انواع ماشین های اداری در این مرکز با قیمت مناسب و گارانتی به فروش می رسند. در ادامه مهمترین این فعالیت ها معرفی می گردد.

کارتریج

کارتریج، یک مخزن برای نگهداری رنگ در دستگاه های کپی و پرینتر است و به دلیل اهمیت و تأثیر مستقیم در کیفیت چاپ، از اصلی ترین و مهم ترین مواد مصرفی ماشین های اداری به شمار می رود.

کارتریج ها نیز همانند دستگاه پرینتر به دو دسته لیزری و جوهرافشان دسته بندی می شوند که هر کدام در کیفیت و برندهای مختلف طراحی و تولید شده اند. کارتریج های نوع لیزری نسبت به جوهری از لحاظ قیمت کمی گران هستند و از لحاظ کیفیتی نیز در رده بالا قرار دارند.

پرینتر

پرینتر از تجهیزات جانبی  در رایانه  است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید اطلاعات نمایش داده شده بر مانیتور را روی کاغذ به چاپ برسانید. پرینترها با توجه به نوع کاربری هایی که دارند در انواع متفاوتی از نظر نوع چاپ و مکانیسم چاپ طراحی و تولید شده‌اند.

انتخاب و خرید بهترین پرینتر با توجه به نیازهای کاری و سلیقه های فردی انجام می شود و بی شک کسی در این راه موفق خواهد شد که با آگاهی کامل از این دستگاه ها اقدام نماید.

متخصصان با تجربه مرکز ماشین های اداری کیومیتا به تمام متقاضیان  توصیه می کند قبل از اقدام به خرید، ابتدا تمام خصوصیاتی را که از یک پرینتر در ذهن دارند، روی یک کاغذ یادداشت و سپس به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنند.

این مجموعه تجاری با تشخیص نیازهای چاپی بازار، به صورت کاملاً تخصصی در حوزه تأمین این محصول فعالیت دارد. برای مشاهده و خرید انواع پرینترهای موجود در سایت کیومیتا و اطلاع از مشخصات فنی آن ها می توانید لینک زیر را مشاهده کنید:

خرید پرینتر از کیومیتا

دستگاه حضور و غیاب

امروزه هر سازمان، اداره، شرکت و حتی کسب و کارهای کوچک برای کنترل و ثبت ورود و خروج کارکنان و همچنین محاسبه حقوقشان از دستگاه حضور و غیاب استفاده می کنند.

دستگاه حضور و غیاب از طریق ۴ حالت و یا ترکیبی چند حالت قادر به شناسایی کاربران می باشد که شامل شناسایی از طریق رمز ورود، از طریق کارت، از طریق چهره و از طریق اثر انگشت است.

این دستگاه هر کدام با ویژگی و قابلیت های خود قیمت های متنوعی را نیز دارند. در هنگام انتخاب دستگاه حضور و غیاب به تکنولوژی شناسایی، ظرفیت آن و قابلیت های جانبی آن مانند وب سرور داخلی و باتری آن باید توجه کنید.

مانیتور

از متداولترین دستگاه خروجی در رایانه های شخصی مانیتور است که برای نمایش اطلاعات استفاده می‌گردد. مانیتورها شباهت زیادی به تلویزیون ها دارند، با این تفاوت که مانیتور اطلاعات گرافیکی را با وضوح بالاتر نمایش میدهد.

مانیتورها از لحاظ کارایی متفاوت از یکدیگر هستند و برای کاربری های مختلفی نظیر اداری، خانگی و حرفه ای ارائه شده اند. دسته بندی دیگری از مانیتورها بر اساس نوع نمایش گر آنهاست که بر اساس نوع نیازتان می توانید اقدام به خرید مانیتور کامپیوتر و گیمینگ و لمسی کنید.

صندوق فروشگاهی

اطلاعات مربوط به خرید و فروش، محاسبه سود و زیان، موجودی کالاها و ... در هر کسب و کاری توسط صندوق فروشگاهی انجام می شود. استفاده از این دستگاه ضمن صرفه جویی در زمان، موجب افزایش نظم در امور نیز می شود.

در کنار صندوق فروشگاهی تجهیزات دیگری نپیر کشو پول، فیش زن و بارکد خوان قرار می ‌گیرد که فرآیند محاسبه و ثبت اطلاعات در نرم افزار فروشگاهی را به صورت خودکار انجام می‌دهد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha