• چهارشنبه / ۲۱ آبان ۱۳۹۹ / ۱۴:۲۶
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 99082114442
  • خبرنگار : 50228

مدیرکل ورزش استان:

برای برگزاری مجمع جودو خوزستان، نگاه‌مان به شخص خاصی نبود

برای برگزاری مجمع جودو خوزستان، نگاه‌مان به شخص خاصی نبود

ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به گلایه برخی نسبت به برگزاری مجمع انتخاب رییس هیات جودو استان، گفت: برای برگزاری این مجمع با هماهنگی رئیس فدراسیون تلاش داشتیم از تمام ظرفیت جودو خوزستان استفاده کنیم و نگاه‌مان روی یک شخص خاص نبود.

افشین حیدری در مجمع انتخاب رئیس هیات جودو خوزستان که امروز، ۲۱‌ آبان‌ماه با حضور رئیس فدراسیون جودو در اهواز برگزار شد، با بیان این‌که امیدوارم آقای فضل‌الله‌پور بتواند با انگیزه در چهار سال پیش‌رو نیز کارهای خوبی برای جودو خوزستان انجام دهد، اظهارکرد: برای برگزاری این مجمع با هماهنگی رئیس فدراسیون تلاش داشتیم از تمام ظرفیت جودو خوزستان استفاده کنیم و نگاه‌مان روی یک شخص خاص نبود ولی برخی دوستان گلایه داشتند.

وی افزود: هم فدراسیون جودو و هم اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان تلاش داشتند تا بهترین‌ها در مجمع انتخاب رئیس هیات جودو استان حضور داشته باشند و از کسانی که فکر می‌کردیم توانایی دارند نیز به عنوان کاندیداهای احراز سمت ریاست هیات جودو خوزستان استفاده شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: به فضل‌الله‌پور تبریک می‌گویم و امیدوارم در کار خود موفق باشد و از خانواده جودو نیز می‌خواهم بدون حاشیه تلاش کند تا جودو خوزستان در چهار سال پیش‌رو نیز به شرایط بهتری نسبت به گذشته دست پیدا کند.

به گزارش ایسنا، صدیقه کعبی‌زاده، نایب‌رییس بانوان فدراسیون جودو، در این مجمع نیز اظهار کرد: همه آرش میراسماعیلی را می‌شناسند. او برند جودو ایران است و با توجه به این‌که ورزشکار بوده است، درد ورزشکار را می‌داند و خود من نیز می‌بینم که دغدغه پیشکسوت، ورزشکار و مربی را دارد.

وی ادامه داد: من فکر می‌کنم اگر هر کسی جز آقای میراسماعیلی سکان‌دار هدایت فدراسیون جودو می‌شد و در این شرایط قرار می‌گرفت، جودو ایران نابود می‌شد. این‌که آمار جمعیتی جودوی ایران از ۶۰ هزار نفر به ۹۰ هزار نفر رسیده، باعث تعجب خیلی‌ها است.

وی افزود: خدا را شکر آقای میراسماعیلی با تلاش‌هایی که داشته، انگیزه را در جامعه جودو زنده نگه داشته است و امیدوارم رای دادگاه جهانی حکمیت ورزش نیز به سود ایران صادر شود و شاهد حضور جودوکاران ایرانی در مجامع بین‌المللی باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha