• چهارشنبه / ۱۴ آبان ۱۳۹۹ / ۱۵:۳۲
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 99081409218
  • خبرنگار : 50339

دادستان شهرستان خاش:

سپاه و بسیج و دستگاه امنیتی برای مقابله با گرانی ها پای کار آمده اند

سپاه و بسیج و دستگاه امنیتی برای مقابله با گرانی ها پای کار آمده اند

ایسنا/سیستان و بلوچستان دادستان خاش سیستان و بلوچستان گفت: در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری و کمک دستگاه قضا برای حل مشکلات مردم و مقابله با معضلات گرانی و کاهش دغدغه های اقتصادی و معیشتی مردم از حدود یک ماه قبل نیروهای ارزشمند سپاه و بسیج و دستگاه های امنیتی و انتظامی و تعزیرات حکومتی به یاری دستگاه های اجرایی مانند اداره صمت شتافته اند.

فرهاد میر در گفت و گو با ایسنا افزود: بسیار خوشحال هستیم که تاکنون به نتایج خوبی رسیده ایم و امیدواریم با تداوم کارهای نظارتی و تشدید بازرسی ها شاهد تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم باشیم.

وی بر اهمیت و ضرورت تشکیل اکیپ های بازرسی و نظارت و پایش بازار تاکید کرد و اظهار داشت: مقابله با معضلات احتکار کالا، گرانی، چند قیمتی کالاها، عرضه تولیدات منطقه خاش به بازار در کنار حمایت از تولیدکنندگان مورد توجه دستگاه قضایی است.

وی بیان کرد: در خصوص گرانی آجر و شن و ماسه و مصالح ساختمانی دیگر و گاز و کالاهای مورد نیاز مردم گزارش هایی را دریافت کرده ایم و قطعا در این موضوع برخوردهای لازم را با متخلفان خواهیم داشت.

میر ادامه داد: پذیرفتنی نیست که در حوزه قیمت گذاریها و عرضه محصولات و مقابله با گرانی ها شاهد کوتاهی مسئولان دستگاه های دست اندرکار باشیم و مردم بر حسب این بی تفاوتی ها و از منفعت طلبی های برخی ها آسیب ببینند.

دادستان خاش گفت: مردم محروم و قشر آسیب پذیر و نیازمند در این شهرستان در شرایط دشوار اقتصادی و کرونایی مشقت های فراوانی را متحمل شده اند که امیدواریم با تدابیر مسئولان دغدغه های آنان باشیم.

فرهاد میر افزود: مقام معظم رهبری نیز در سخنرانی روز سیزدهم آبان ماه بر این امر تاکید کردند، بخش بزرگی از مشکلات گرانی ها داخلی و قابل علاج هست، بنابراین از تولیدکنندگان و مسئولان شهرستان خاش و جامعه خیران و سپاه مردمی و بسیج می خواهیم به فکر تامین نیازهای محرومان جامعه باشند تا بیش از این آسیب نبینند.

دادستان خاش اظهار کرد: با توجه به اینکه گرانی بسیاری از کالاها منشاء کشوری دارد و بایستی از مرکز کشور و استان های داخلی کنترل بر قیمت ها صورت گیرد، بنابراین از دولت انتظار می رود در این موضوع با قاطعیت ورود پیدا کنند تا اقشار محروم و مستمندان و مستضعفان زیر فشار قرار نگیرند و فقیران روز به روز فقیرتر نگردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha