• سه‌شنبه / ۱۳ آبان ۱۳۹۹ / ۱۵:۵۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99081308530
  • منبع : نمایندگی سمنان

با حکم استاندار سمنان؛

چهار معاون جدید فرمانداری های استان سمنان منصوب شدند

چهار معاون جدید فرمانداری های استان سمنان منصوب شدند

ایسنا/سمنان با حکم استاندار سمنان چهار معاون جدید فرمانداری های استان منصوب شدند.

با حکم علیرضا آشناگر معاونین سیاسی امنیتی و سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی فرماندار دامغان، معاون عمرانی فرماندار مهدیشهر و معاون توسعه و برنامه ریزی فرماندار شاهرود منصوب شدند.

‍ ‍ به گزارش ایسنا_ بنا به پیشنهاد فرماندار شهرستان دامغان طی حکمی از سوی آشناگر استاندار سمنان، سجاد فدایی باشی ، با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری دامغان منصوب شد.

استاندار سمنان با امضای حکمی، سجاد فدایی باشی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری دامغان منصوب کرد. در حکم انتصاب فدایی باشی آمده است: 

به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد فرماندار محترم شهرستان دامغان با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری دامغان منصوب می‌شوید.

شناسایی نیازمندیهای شهرستان و لحاظ نمودن در برنامه ها و بودجه های عمرانی ، نظارت و هماهنگی در جهت توسعه امور عمرانی شهرها و روستاها و هدایت و پشتیبانی فنی و اجرایی پروژه ها، اعمال هماهنگی های لازم به منظور پیش بینی ، پیشگیری و کنترل و کاهش خطر پذیری حوادث غیر مترقبه و بلایای طبیعی و نظارت بر اعتبارات عمرانی شهرداری ها و دهیاریها از جمله وظایفی است که انتظار است با هماهنگی فرماندار محترم در انجام آن اهتمام نمایید . امید است در تحقق برنامه ها و سیاستهای دولت تدبیر و امید و نیز خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف شهرستان موفق باشید.‌

توفیق روزافزونتان را در پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه پروردگار قادر خواستارم.

همچنین بنا بر پیشنهاد فرماندار شهرستان دامغان طی حکمی از سوی آشناگر استاندار سمنان، سید حسن شاهچراغ، به سمت سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دامغان منصوب شد.

علیرضا آشناگر، استاندار سمنان با امضای حکمی، سید حسن شاهچراغ را به عنوان سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دامغان منصوب کرد، در حکم انتصاب شاهچراغ آمده است: 

به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد فرماندار محترم شهرستان دامغان به سمت سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دامغان منصوب می‌شوید.

 تلاش در جهت تحقق برنامه های سیاسی و اجتماعی دولت و افزایش مشارکت و حضور موثر مردم شهرستان در فعالیت های سیاسی و اجتماعی ، بستر سازی فعالیت های مطلوب احزاب و تشکل های سیاسی شهرستان و نظارت بر عملکرد آنها ، حمایت ، پشتیبانی ، توانمند سازی  و نظارت بر عملکرد شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان، افزایش منزلت و ارتقاء حقوق شهروندی ، برنامه ریزی جهت توسعه و بهبود پدیده های فرهنگی و اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی در حوزه شهرستان ، همکاری با دستگاههای اجرایی در جهت تحکیم و تعالی خانواده و منزلت زنان و هویت بخشی به جوانان ، تجزیه و تحلیل و ریشه یابی جرائم و تخلفات سیاسی و امنیتی و اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری ، تامین ، حفظ امنیت و استقرار نظم و آرامش در شهرستان با هماهنگی ادارات اطلاعاتی ، انتظامی و نظامی ، انجام اقدامات مربوط به کنترل و نظارت بر قاچاق کالا ، اسلحه و مواد مخدر در حوزه شهرستان ، پیگیری امور اتباع خارجی مقیم شهرستان از جمله وظایفی است که انتظار است با هماهنگی فرماندار محترم در انجام آن اهتمام نمایید . امید است در تحقق برنامه ها و سیاستهای دولت تدبیر و امید و نیز خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف شهرستان موفق باشید. 

توفیق روزافزونتان را در پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

    انتصاب معاون عمرانی فرماندار مهدیشهر

بنا بر پیشنهاد فرماندار شهرستان مهدی شهر طی حکمی از سوی آشناگر استاندار سمنان، محمد ادب  به سمت معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان مهدی شهر منصوب شد.

علیرضا آشناگر، استاندار سمنان با امضای حکمی، محمد ادب را به سمت معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری مهدی شهر منصوب کرد. در حکم انتصاب ادب آمده است: 

به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد فرماندار محترم شهرستان مهدیشهر به سمت معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری مهدیشهر منصوب می‌شوید.

شناسایی ظرفیتها و توانمندیهای شهرستان در امر سرمایه‌گذاری، فراهم نمودن زمینه لازم جهت کسب منابع درآمد و توسعه شهرستان از طریق کارآفرینی و جذب گردشگر، پیگیری وضعیت تولید و اشتغال واحدهای تولیدی و اقتصادی، شناسایی نیازمندی های عمرانی شهرستان و لحاظ نمودن در برنامه‌ها و بودجه‌های عمرانی، نظارت و هماهنگی در جهت توسعه امور عمرانی شهرها و روستاها، هدایت در پشتیبانی فنی و اجرایی پروژه ها، اِعمال هماهنگی‌های لازم به منظور پیش بینی، پیشگیری و کنترل و کاهش خطرپذیری حوادث غیر مترقبه و بلایای طبیعی، نظارت بر اعتبارات عمرانی شهرداری ها و دهیاری ها و پیگیری مصوبات جلسات کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان از جمله وظایفی است که انتظار است با هماهنگی فرماندار محترم در انجام آن اهتمام نمایید. امید است در تحقق برنامه‌ها و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و نیز خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف شهرستان موفق باشید.

 توفیق روزافزونتان را در پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

   انتصاب معاون فرمانداری شاهرود

‍ ‍ با حکم استاندار سمنان معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود منصوب شد. 

 به پیشنهاد معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود و با حکم علیرضا آشناگر، استاندار سمنان، "ابوطالب جلالی" به سمت معاون برنامه ریزی و توسعه منصوب شد.در بخشی از این حکم، خطاب به جلالی آمده است:

برنامه ریزی جهت جذب سرمایه گذاری بخش غیردولتی، پایش برنامه ها و فعالیت های اقتصادی بر اساس قوانین و مقررات، شناسایی ظرفیت ها و توانمندی های شهرستان در امر سرمایه‌گذاری، فراهم نمودن زمینه لازم جهت کسب منابع درآمد و توسعه شهرستان از طریق کارآفرینی و جذب گردشگر و هماهنگی در جهت پیگیری وضعیت تولید و اشتغال واحدهای تولیدی و اقتصادی و پیگیری مصوبات جلسات کمیته برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان از جمله وظایفی است که انتظار است با هماهنگی فرماندار محترم در انجام آن اهتمام نمایید. 
امید است در تحقق برنامه‌ها و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و نیز خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف شهرستان موفق باشید

دکتر ابوطالب جلالی دارای مدرک دکتری منابع انسانی است و رئیس مرکز تربیت مربی و پژوهش های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مشاور رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور در امور مجلس و استان ها، مدیر کل آموزش و فنی و حرفه ای استان اصفهان ،مدیر کل آموزش و فنی و حرفه ای استان گلستان، رئیس کارگروه اعزام نیروی کار به خارج از کشور و...ازسوابق کاری معاون جدید فرمانداری ویژه شاهرود است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha