• سه‌شنبه / ۱۵ مهر ۱۳۹۹ / ۱۳:۱۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99071511427
  • خبرنگار : 30054

معیارهای ۷ گانه انتخاب یک کارگزار خوب برای بورسی شدن

معیارهای ۷ گانه انتخاب یک کارگزار خوب برای بورسی شدن

انتخاب یک کارگزاری خوب نقش بسزایی در موفقیت سرمایه گذارانی که عزم ورود به بازار سرمایه را دارند، خواهد داشت و در این میان " صرف حداقل وقت و در اختیار داشتن سامانه معاملاتی سریع، روان و بدون بار ترافیکی سنگین، از بارزترین شاخصه های انتخاب یک کارگزاری قابل اتکا است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام دلیران پارس، طبق آخرین آمارهای شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، ‌از ابتدای تاسیس بورس تا ابتدای سال ۹۹ کمتر از ۱۲ میلیون کد بورسی در ایران صادر شده بود، اما این رقم با صدور بیش از صدور ۸ میلیون و ۸۳۵ کد بورسی در ۶ ماهه نخست امسال به بیش از ۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار کد و چیزی معادل یک چهارم جمعیت ایران رسیده است.

با وجود تعداد پرشمار سهامداران در کشور، این سوال مطرح می شود که فاکتورهای انتخاب یک کارگزاری خوب برای معاملات سهام چیست؟

همانگونه که می دانید خرید و فروش سهام شرکت‌های بورسی در بازار فقط توسط کارگزاران رسمی سازمان بورس و اوراق بهادار امکان‌پذیر است و نمی توان به طور مستقیم اقدام به خرید و فروش سهام کرد.

 بر این اساس"ارائه خدمات در حوزه‌های مختلف بورس اعم از اوراق بهادار، بورس کالا یا بورس انرژی"، " دسترسی سرمایه‌گذار به کارگزاری فاقد ازدحام و با قابلیت ارائه خدمات غیرحضوری" ، "در اختیار داشتن شعب متعدد  و نزدیک به لحاظ بعد مسافت"، "تخفیف کارمزد و ارائه خدمات اعتباری" ،"در اختیار داشتن سامانه معاملات برخط سریع، روان و کارآمد و بدون بار ترافیکی سنگین"، "ارائه تحلیل، مشاوره و آموزش" و "ارائه خدمات پشتیبانی" جهت پاسخگویی به پرسش های فنی و عمومی در صورت بروز مشکل از مهمترین  ویژگی های انتخاب یک کارگزار خوب برای سهامدار شدن است.

به طور کلی انتخاب یک کارگزار خوب برای سهامداران با سرمایه‌گذارای ۵۰۰ هزار تا ده ها میلیارد تومان در بورس ضروری است. در این رابطه تمرکز کارگزار بر مشتریان حقیقی  و محوریت آنها برای کارگزار نیز از شاخصه های مهم است، در غیر این صورت ممکن است سهامداران خرد اولویت کمتری در دریافت خدمات داشته باشند.

شرکت کارگزاری دلیران پارس از جمله کارگزاری های فعال و خوشنام بازار سرمایه و همچنین مـوسس بورس فلزات تهران است که سهم بسزایی در رشد و توسعه بـورس اوراق بهادار، کالاو انرژی و همچنین ارتقا جایگاه و فرهنگ آن در اقتصاد کـشورمان داشته و دارد.

گستردگی جغرافیایی با در اختیار داشتن ۱۵ شعبه در شهرهای مختلف و شعب در حال تاسیس و ارائه خدمات به صورت کاملا غیرحضوری از دیگر امتیازات و ویژگی های کارگزاری دلیران پارس برای مشتریان است.

انتهای پرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha