• یکشنبه / ۱۳ مهر ۱۳۹۹ / ۰۸:۴۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99071309258
  • خبرنگار : 50037

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان خبر داد

توزیع ۱۲۶ تن آرد خانه‌پزی در روستاهای بدون نانوایی اسدآباد

توزیع ۱۲۶ تن آرد خانه‌پزی در روستاهای بدون نانوایی اسدآباد

ایسنا/همدان رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان اسدآباد از توزیع ۱۲۶ تن آرد خانه پزی در روستاهای بدون نانوایی این شهرستان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

محمدکرم مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۵۸۰۰ تن انواع محصولات کشاورزی توسط تشکل های بخش کشاورزی و روستایی شهرستان به صورت توافقی و به منظور کوتاه شدن دست واسطه ها در خرید و فروش محصولات کشاورزی خریداری شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال جاری ۲۰ واحد تعاونی در شهرستان اسدآباد نظارت و حسابرسی خواهند شد، مطرح کرد: نظارت و حسابرسی شرکت های تعاون روستایی، کشاورزی و تولید به منظور ضرورت فعالیت قانونمند و تداوم فعالیت تعاونی ها یکی از وظایف مهم سازمان تعاون روستایی به شمار می رود.

مرادی تعاون روستایی را بازوی اجرایی جهادکشاورزی و بخش کشاورزی دانست و خاطرنشان کرد: در سال جاری ۲۱۵۰ تن انواع کود شیمیایی تحت سیستم نظارتی جهادکشاورزی شهرستان تأمین و بین کشاورزان توزیع شده است.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان اسدآباد با اشاره به پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان این شهرستان گفت: ۳۶۵۰ نفر توسط شرکت های تعاونی تولید روستایی چم شور به مرکزیت روستاهای آهوتپه، دشت سبز و جنت آباد و نیز شرکت تعاونی روستایی ایمان به مرکزیت روستاهای حسن آباد امام تحت پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر قرار دارند.

وی در ادامه تعداد فروشندگی های مواد سوختی شرکت های تعاون روستایی در سطح روستاهای این شهرستان را ۲۰ مورد برشمرد و یادآور شد: از ابتدای سال تاکنون در راستای خدمات رسانی به روستائیان به عنوان یکی از وظایف شبکه تعاون بیش از چهار میلیون و ۱۶۲ هزار لیتر مواد سوختی شامل نفت سفید و نفت گاز مورد نیاز توسط این تعداد فروشندگی های روستایی شرکت های تعاون روستایی بین خانوارهای روستایی و کشاورزان شهرستان توزیع شده است.

مرادی همچنین از توزیع بیش از ۴۳۷۰ تن انواع نهاده های دامی بین مرغداران و دامداران این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: این نهاده های دامی شامل ذرت، سبوس، جو، کنستانتره دامی و سویا بوده که توسط دو تعاونی کشاورزی مرغداران و دامداران شهرستان بین مرغداران و دامداران اسدآبادی در سال جاری توزیع شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha