• سه‌شنبه / ۸ مهر ۱۳۹۹ / ۱۱:۰۳
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99070805831

رئیس فناوری اطلاعات آموزش و پرورش فارس:

پشتیبانی از شبکه شاد تا پایان هفته در فارس اجرایی می‌شود

پشتیبانی از شبکه شاد تا پایان هفته در فارس اجرایی می‌شود

ایسنا/فارس رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش فارس از افزایش پهنای باند همراه اول برای پشتیبانی از شبکه شاد تا پایان این هفته خبر داد و گفت: امید است با تحقق وعده مسئولان مخابرات، شاهد رفع نواقص شبکه شاد در استان باشیم.

سعید امیری در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه تنها مرجع ما برای شبکه شاد، وزارت آموزش و پرورش است، گفت: این شبکه مشکلات زیرساختی، نرم افزاری و سخت افزاری دارد و وزارتخانه متبوع اعلام کرده که طی روزهای آینده با فعال شدن ٦٠٠ کاربر، مشکلات استفاده از این شبکه به حداقل می‌رسد.

او ادامه داد: زیر ساخت مخابراتی برای استفاده از شبکه شاد مشخص شده است اما با افزایش حجم استفاده، علاوه بر کندی سرعت این شبکه، شاهد قطعی در بعضی از ساعات روز هستیم.

رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش فارس در خصوص نحوه دریافت سیم کارت دانش آموزی و استفاده رایگان از شبکه شاد نیز عنوان کرد: طبق اعلام وزارت آموزش وپرورش با ثبت نام اولیاء دانش آموزان و ارائه مدارک مورد نیاز و نهایتا با طی فرآیند اداری، سیم کارت در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد.

امیری خاطرنشان کرد: در حال آماده سازی بستری برای ثبت نام الکترونیکی و کوتاه سازی فرآیند دریافت سیم کارت دانش آموزی هستیم.

او اظهار کرد: تاکنون ابلاغی مبنی بر ارائه سیم کارت به معلمان استان دریافت نکرده‌ایم، در عین حال طبق گفته رئیس جمهور استفاده از شبکه شاد برای دانش آموزان و معلمان کاملا رایگان است.

رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش فارس همچنین یادآور شد: تاکنون بیش از ٩٥٠ مودم سیار و بیش از ٩٠٠ مودم ای دی اس ال در مدارس روستایی و شهری استان نصب شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha