• پنجشنبه / ۳ مهر ۱۳۹۹ / ۲۲:۳۶
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 99070302409
  • خبرنگار : 50350

نماینده ولی فقیه در استان:

راه‌اندازی رشته‌های دانشگاهی مرتبط با ظرفیت‌های سیستان وبلوچستان ضروریست

راه‌اندازی رشته‌های دانشگاهی مرتبط با ظرفیت‌های سیستان وبلوچستان ضروریست

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان با اشاره به لزوم سرمایه‌گذاری بیشتر در دانشگاه‌ها برای توسعه کمی و ارتقاء کیفی، خاطرنشان کرد: گسترش آموزش‌ها و پژوهش‌های مورد نیاز استان و هم‌چنین راه‌اندازی رشته‌های دانشگاهی مرتبط با ظرفیت‌های استان، ضرورت دارد.

آیت‌الله مصطفی محامی در نشست ویدئو کنفرانس هیئت امنای دانشگاه ولایت ایرانشهر یکی از کارهای پسندیده‌ای که دولتمردان در سیستان‌وبلوچستان انجام داده‌اند توسعه دانشگاه‌های استان بوده که دانشگاه ولایت ایرانشهر هم از جمله این دانشگاه‌هاست.

امام جمعه زاهدان با اشاره به لزوم سرمایه‌گذاری بیشتر در دانشگاه‌ها برای توسعه کمی و ارتقاء کیفی، خاطرنشان کرد: گسترش آموزش‌ها و پژوهش‌های مورد نیاز استان و هم‌چنین راه‌اندازی رشته‌های مرتبط با ظرفیت‌های استان، ضرورت دارد.

آیت‌الله محامی گفت: دانشگاهیان و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های استان حضور جدی‌تر و فعال‌تری در عرصه اجتماع داشته باشند تا جامعه ما اثربخشی دانشگاه‌ها را هم در بخش فارغ‌التحصیلان و هم در بخش انجام پژوهش‌های موردنیاز استان احساس کنند.

وی جهت دهی به پایان‌نامه دانشجویان و استفاده از ظرفیت این پایان‌نامه ها در رابطه با نیازمندی‌های استان را موثر عنوان کرد و بیان داشت: اساتید و اعضای هیئت علمی برای اثربخشی در جامعه با پرداختن به امور پژوهشی متناسب با نیازهای استان، آسیب‌های موجود در استان را شناسایی و با کارشناسی و کار علمی دقیق راهکارهایی ارائه دهند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت خاطر نشان کرد : تقویت ارتباطات علمی داخلی و خارجی چه در سطح اساتید و اعضای هیئت علمی و چه پذیرش دانشجویان غیر ایرانی با توجه به موقعیت جغرافیایی استان و مرزمشترک با دو کشور همسایه باید از اولویت‌های دانشگاه ولایت ایرانشهر باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha