• شنبه / ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۶:۴۲
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99062922149

مدیرکل تعزیرات استان:

امسال به ۱۵ هزار پرونده در فارس رسیدگی شده است

امسال به ۱۵ هزار پرونده در فارس رسیدگی شده است

ایسنا/فارس مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: طی ۶ ماه اول امسال بالغ بر ۱۵ هزار پرونده تخلف در صنوف مختلف توسط این اداره بررسی شده است.

غلامرضا سالاری گفت: طی ۶ ماه گذشته شعب تعزیرات حکومتی فارس متخلفان را به پرداخت حدود ۱۰۰۰ میلیارد ریال جریمه نقدی همراه با تعطیلی، نصب پارچه نوشته، ضبط کالا و ... محکوم کرده است.

وی گفت: امسال گشت‌های نظارتی تعزیرات حکومتی استان فارس با هدف برخورد با محتکرین و بازرسی از انبارها تشدید شده و این بازرسی ها با همکاری پلیس امنیت اقتصادی، سازمان صمت و ... به طور جد در سطح استان حال انجام است.

سالاری ادامه داد: علی‌رغم اینکه وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی رسیدگی قضایی و صدور حکم در خصوص تخلفات محوله است، اما با توجه به شرایط فعلی کشور و برای خدمت رسانی به مردم و تسریع در اقدامات لازم، گشت‌های مشترک نظارتی فعال شده و اکیپ‌های سیار متشکل از رئیس شعبه و نیروی دفتری در ساعات اداری و غیر اداری به اتفاق نمایندگان دستگاه‌های نظارتی کار بازرسی را انجام می‌دهند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: گشت‌های مشترک با هدف پیشگیری از وقوع تخلف و در راستای نظارت بر واحدهای صنفی اعم از تولیدی و توزیعی و خدماتی، امور بهداشتی و قاچاق کالا و ارز در سطح عرضه، انجام می‌شود.

سالاری خاطرنشان کرد: رسیدگی به پرونده های صنفی با نگاه حمایت از فضای کسب و کار انجام و تلاش می‌شود تا با اعمال نظارت و برخورد با هرگونه اخلال در بازار، دست سوداگران کوتاه شده و میزان بروز تخلفات به حداقل برسد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس از شهروندان تقاضا کرد چنانچه اطلاعی از وقوع هرگونه تخلف اعم از احتکار، گرانفروشی، تقلب و دیگر موارد دارند مراتب را طی تماس با شماره ۱۲۴، اطلاع رسانی کنند تا پیگیری قانونی انجام شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha