به گزارش ایسنا، براساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از عملکرد شرکتهای خدمات پس از فروش خودرو در سال ۹۸، شرکت ایساکو بالاترین امتیاز خدمات پس از فروش را در بین شرکتهای خودروساز اعم از تولیدکننده و عرضهکننده، به دست آورده و مقام اول این حوزه را به خود اختصاص داده است.
طبق اعلام این گروه خودروسازی، این مهم در حالی رقم میخورد که خدمات پس از فروش ایرانخودرو نه تنها در طی یازده سال اخیر نسبت به سایرین صدرنشین بوده، بلکه همواره به نسبت سال پیشین خود نیز رشد تجربه کرده است.
در این رابطه مهدی مونسان- مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو- اظهار کرد: در این دوره از ارزیابیها ۴۸ شرکت خودرویی داخلی و خارجی و در مجموع ۲۳۸۵ نمایندگی مجاز، مورد بررسی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران قرار گرفته است که شرکت ایساکو با دارا بودن نزدیک به ۷۰۰ نمایندگی در سراسر کشور توانست با کسب امتیاز ۸۳.۹ در این ارزیابیها در صدر شرکتهای خدمات پس از فروش کشور قرار گیرد و با احتساب این امتیاز، نسبت به سال گذشته ۱.۲ امتیاز رشد را در ارائه خدمات پس از فروش تجربه کند.
مدیر عامل ایساکو با بیان اینکه طی سالهای اخیر به دلیل مشکلات ناشی از تحریمهای ظالمانه، از بحرانیترین سالهای صنعت کشور بوده است، گفت: اما شرکت ایساکو همچنان با هدف قرار دادن افزایش رضایت مشتریان و تلاش چند برابری با استفاده از فناوری روز و بهرهمندی از سامانههایی همچون اصالت قطعه و اپلیکیشن ایساکو همچنان در مسیر موفقیت به راه خود ادامه داد.
وی افزود: همچنین اجرای طرحهایی همچون اتوکلیک، سامانه هوش تجاری (BI)، پروژههای نگهداری نظام موفقیت پایدار، استقرار چرخه بهرهوری و مدیریت کیفیت، داخلیسازی قطعات خودرو، خودکفایی در تولید ابزار مخصوص و ... باعث بهبود روزافزون خدمات ایساکو به هموطنان شد.
مونسان تاکید کرد: افزون بر تحریمها، شیوع ویروس کرونا و تحت تاثیر قرار گرفتن شرایط اقتصادی نمایندگیها از اواخر سال گذشته، موانع بسیار بزرگتری در مسیر ایجاد کرد، اما این مجموعه به رغم این مشکلات، همچنان توانست در تمام شاخصهای ارزیابی رشد چشمگیری را شاهد باشد.
جلسه اختتامیه ارزیابیهای خدمات پس از فروش صنعت خودرو مربوط به دوره ارزیابی سال ۱۳۹۸ که به دلیل شیوع ویروس کرونا تا اواسط تابستان امسال ادامه پیدا کرده بود، با حضور مدیر کل صنایع حملونقل وزارت صنعت صمت برگزار شد که در این جلسه ضمن تبیین نحوه اجرا و بهروزآوری روشهای ارزیابی، بکارگیری IT در اجرای ارزیابیها و… نتایج ارزیابیهای به عمل آمده در حوزههایی همچون ستاد خدمات پس از فروش شرکتهای عرضه کننده خودرو، واسطه خدمات پس از فروش و نمایندگیهای مجاز تحت پوشش آنها به همراه وضعیت رتبهبندی نهایی شرکتها در دو دسته خودروهای سواری و سنگین تشریح گردید.
انتهای پیام
نظرات