• شنبه / ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۱:۱۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99062216237
  • منبع : شرکت‌ نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان خبر داد؛

ارتقای شاخص‌های مالی و عملکردی نمایشگاه اصفهان در سال ۹۸

ارتقای شاخص‌های مالی و عملکردی نمایشگاه اصفهان در سال ۹۸

ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان از ارتقای شاخص‌های مالی و عملکردی این شرکت در سال ۹۸ نسبت به سال پیش از آن خبر داد و گفت: در سال گذشته، حاشیه سود قبل از مالیات و سود عملیاتی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان به شکل قابل توجهی افزایش داشته است.

علی یارمحمدیان با اشاره به پایان حسابرسی رسمی فعالیت‌های این شرکت در سال ۹۸، اظهار کرد: بر اساس حسابرسی‌های انجام شده، سود عملیاتی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷، با افزایش ۱۲۴ درصدی همراه بوده که رقم بسیار قابل توجهی محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه این سود در شرایطی به دست آمده که کشور با بحران‌های شدید اقتصادی و تحریم‌های بی‌سابقه روبرو بوده است، اظهار کرد: در چنین شرایطی که شاهد افزایش تورم در کشور بوده‌ایم و مشکلات بسیاری برای فعالان اقتصادی و کسب‌وکارهای مختلف ایجاد شده، شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان موفق شده با کاهش هشت درصدی در هزینه‌ها، یک رکورد بی‌سابقه از خود بر جای گذارد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان همچنین از افزایش حاشیه سود قبل از مالیات توسط این شرکت در سال ۹۸ خبر داد و تصریح کرد: حاشیه سود قبل از مالیات این شرکت در سال ۹۸، به ۳۴ درصد افزایش یافته است.

به گفته یارمحمدیان، حاشیه سود قبل از مالیات شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در سال ۹۴، ۱۴ درصد، در سال ۹۵، ۱۰ درصد و در سال‌های ۹۶ و ۹۷، ۱۶ درصد بوده و در سال ۹۸ به ۳۴ درصد رسیده که رقم بسیار قابل ملاحظه‌ای را نشان می‌دهد.

به گزارش ایسنا، وی با تاکید بر اینکه تمام این آمارها از حسابرسی رسمی فعالیت‌های مالی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان استخراج شده است، ادامه داد: موفقیت نمایشگاه اصفهان برای تحقق انتظارات ذی‌نفعان در شرایطی ایجاد شد که فضای اقتصادی کشورمان با تحریم‌های سنگین، افزایش قیمت ارز، تورم بالا و نوسان‌های بسیار شدید اقتصادی همراه بوده و مشکلات بسیاری برای شرکت‌ها ایجاد کرده است؛ در چنین شرایطی نمایشگاه اصفهان موفق شد با افزایش بهره‌وری و مدیریت فرایندها، شرایط مطلوبی ایجاد کند و شاخص‌های عملکردی خود را ارتقا دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha