• پنجشنبه / ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۴:۴۷
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99062015374
  • منبع : نمایندگی سمنان

توصیه‌های نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان به فرماندار جدید دامغان

توصیه‌های نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان به فرماندار جدید دامغان

ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان بر ضرورت همکاری و تعامل دوسویه فرمانداری با ائمه‌جمعه، نمایندگان مردم، روحانیون،معتمدین و موثرین و نخبگان دامغانی تاکید و توصیه کرد: مسوولان به دور از جناح بازی ها در پی رفع مشکلات و جلب رضایت مردم به عنوان صاحبان اصلی کشور و انقلاب باشند.

آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی در دیدار با فرماندار جدید دامغان اظهار کرد: مردم شهرستان دامغان، مردمی ولایتمدار، مومن و انقلابی هستند و همواره همراه مسئولین و نظام بوده و خواهند بود.

وی با اشاره به قدردان بودن مردم افزود: مردم با مسوولان و افرادی را که برای آنها تلاش کرده و برای خدمت به آنها در مسندی حاضر می شوند، همراهی و مساعدت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مردم همچون گذشته قدردان مسئولان خدوم خود هستند از فرماندار دامغان خواست: خدمت صادقانه به مردم را همواره مد نظر و سرلوحه کاری خود قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ادامه داد: به دور از رنگ و بوهای سیاسی و تعلقات جناحی و گروهی، وحدت، تعامل دوسویه و همکاری را با همگان مد نظر قرار دهید.

امام جمعه سمنان از عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان خواست: مطالبات و خواسته ها و همچنین احصاء کاستی‌ها و کمبودها و نارضایتی های مردم و توجه و رسیدگی به آنها همواره به صورت ویژه در دستور کار باشد.

وی توصیه کرد: اقدامات و تمهیدات پیشگیرانه، قبل از اینکه نارضایتی‌ها و درخواست ها و مطالبات به تجعمات و ایجاد تنش تبدیل شود، باید در دستور کار قرار گیرد.

 شاهچراغی با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات علی‌اصغرمجد، فرماندار سابق شهرستان دامغان، از انتصاب بندرآبادی به عنوان فرماندار دامغان ابراز خرسندی کرد و گفت: ایشان از نیروهای متدین و با تجربه و قدیمی در استان هستند و دارای شخصیتی توانمند، با تجربه، مومن و متدین و کاربلد هستند که البته مدیریت موفق و مطلوب در شهرستان شاهرود از جمله کارنامه های بسیار موفق و درخشان ایشان است که نشان داده توانایی مدیریت و اداره شهرهای بزرگ را دارند و این مولفه ای مثبت برای تداوم این موفقیت ها در مسند جدید است.

وی با بیان اینکه مدال و افتخاری بالاتر از خدمت در تمامی جهات و ابعاد به مردم نیست خطاب به فرماندار جدید دامغان گفت: همکاری و هماهنگی و تعامل دوسویه با ائمه جمعه، روحانیون،معتمدین و موثرین و نخبگان و همچنین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی را در دستور کار خود قرار دهید.

نماینده ولی‌فقیه در استان با تقدیر از حسن انتخاب استاندار به واسطه این‌انتصاب افزود: الحمدالله ایشان، استانداری بسیار خوب و دلسوز هستند و ما باید در استان قدر ایشان را که همواره در تلاش برای پیگیری امورات به دور از ایجاد مشکلات و حاشیه هستند، بدانیم.
فرماندار جدید دامغان با تقدیر از آیت‌الله شاهچراغی امام جمعه و آشناگر استاندار سمنان اظهارامیدواری کرد: در دوره خدمت خود، بتواند با همراهی و همکاری مسئولان و دست اندرکاران شهرستان و استان و مردم دامغان، منشا اثر بوده و به تحقق توسعه همه جانبه در شهرستان، کمک کند

بندرآبادی با بیان اینکه پست‌ها و عناوین، لطف و امانت الهی هستند  که باید از این فرصت به بهترین نحو ممکن استفاده کرد افزود: مردم دامغان مردمی مومن، انقلابی، نجیب و دوست داشتنی هستند .

فرماندار جدید دامغان با اشاره به همراهی‌های نماینده مردم دامغان گفت: نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی، انسانی مومن و متدین و بسیار مخلص هستند که دارای روحیه ای بسیار افتاده و مردمی است.امید است در مسیر پیش رو در آینده، با همراهی و تعامل دوجانبه بتوانیم موثرتر در خدمت به مردم این شهرستان حاضر شویم.

وی با بیان اینکه بالغ بر ۱۴ سال در استان سمنان افتخار خدمت به مردم ولایتمدار و خوب این دیار را دارم اظهار کرد: در تمامی دوران خدمت، اعتقاد بر کادر سازی و استفاده از نیروهای موجود در مجموعه و پرورش و توانمند سازی آنها را داشته و در این مسیر حرکت کرده‌ام و در آینده نیز بر همین روال خواهد بود و تمام قد و یا تمام توان در مسیر رشد و ارتقاء شهرستان تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha