• پنجشنبه / ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ / ۰۰:۱۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99062015005
  • منبع : نمایندگی سمنان

تاکید آیت الله شاهچراغی بر لزوم توجه بیشتر به خانواده معظم شهدا

تاکید آیت الله شاهچراغی بر لزوم توجه بیشتر به خانواده معظم شهدا

ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان بر ضرورت توجه به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و آزادگان تاکید کرد.

‍ آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان خدمت در بنیاد شهید را افضل خدمات دانست و اظهار کرد: شما با اقشاری سر و کار دارید که در دوران دفاع مقدس زندگی و جان خود را سرمایه گذاری کردند.

وی با بیان اینکه افرادی که تاکنون در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور حضور یافتند همگی خدمات شایسته ای را عرضه داشتند ادامه داد: توجه به فرزندان شهدا و احترام شایسته به این عزیزان امری بسیار مهم و سخت است.

امام جمعه سمنان با اشاره به سوابق ایثارگری معاون رئیس جمهور تصریح کرد: از آنجا که دکتر اوحدی، سختی های اسارت و شهادت دوستان نزدیک خود را در مقابل چشمان خود دیده و احساس کرده، یقینا می توانند خدمات بهتر و شایسته تری را به این قشر ارائه دهند.

وی بر لزوم توجه به خانواده شهدا تاکید و اضافه کرد: پیامبر اکرم (ص) نیز همواره تاکید داشتند تا به یتیمان توجه کرده و رسیدگی به آنان را  دستور کار خود قرار دهید.

شاهچراغی خطاب به معاون رئیس جمهور گفت: امیدواریم همانطور که شما در سازمان حج و زیارت خدمات شایسته ای داشته و موفق بودید، انشالله در بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز مشنا اثرات و برکات زیادی باشید.

وی ادامه داد: انشالله بتوانید تحولی جدید و نو را در امور و توجه به فرزندان شهدا و جلب رضایت شهدا با رسیدگی به امورات خانواده این عزیزان، ایجاد کنید.

این عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه بنیاد شهید در استان سمنان از ابتدا خوب و موفق عمل کردند افزود: باید از نظر تربیتی، اخلاقی و اعتقادی در مسائل و امورات تحت مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران توجه بیشتر و جدی تری صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان به تمجید از مدیریت استاندار سمنان پرداخت و گفت: خوشبختانه تحت مدیریت خوب و مطلوب استاندار سخت کوش و پر تلاش سمنان،امورات و اقدامات لازم در استان بسیار خوب در حال انجام است و از استاندار محترم تقدیر و تشکر دارم.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha