به گزارش ایسنا، برنامه جدید عادل فردوسی پور با نام موقت «نود نو» تجربه ای مشابه «90» تلویزیونی اما در رسانه ای جدید ـ یعنی فضای اینترنت ـ است؛ البته به احتمال بسیار نام این برنامه تغییر خواهد کرد و با عنوان دیگری پخش خواهد شد.
این روزها تلویزیون های اینترنتی به یکی از رسانه های فعال در کشور بدل شده اند و البته مجوز فعالیت خود را از صداوسیما دریافت می کنند و مدیران شبکه ها هم به تایید صداوسیما می رسند.
دو سال از تعطیلی برنامه «90» با اجرا و تهیه کنندگی عادل فردوسی پور در شبکه سه می گذرد و او در این مدت علاوه بر تهیه کنندگی «فوتبال ۱۲۰» در شبکه ورزش، در فضای مجازی برنامه های فوتبالی را تولید و پخش کرده است. نمونه ای از این برنامه ها «کلاسیکو» بود که به تهیه کنندگی فردوسیپور، با اجرای پژمان جمشیدی و با حضور هواداران دو تیم در استودیو، در آستانه الکلاسیکوی حساس آذر ماه ۹۸ در پلتفرمهای اینترنتی آماده و پخش شد.
برنامه جدیدی که با تهیه کنندگی فردوسی پور به صورت هفتگی پخش خواهد شد هم برای پخش از شبکه های اینترنتی است.
انتهای پیام
نظرات