• جمعه / ۷ شهریور ۱۳۹۹ / ۰۹:۱۶
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 99060705563
  • منبع : نمایندگی ایلام

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام:

تلاش دولت برای بازگشت اعتماد به بخش تعاون است

تلاش دولت برای بازگشت اعتماد به بخش تعاون است

ایسنا/ایلام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برنامه های هفته تعاون در ایلام را تشریح کرد.

"شکراله شیرخانی" در  جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته تعاون ضمن تاکید بر عنصر خلاقیت و نوآوری در برنامه های این هفته، اظهار کرد: شرکت های تعاونیباید به صورت خود جوش برای برگزاری هر چه بهتر آن اقدام نمایند زیرا هفته تعاون و مراسم آن به عنوان آیینه یک سال تلاش و کوشش شرکت های تعاونی ها است که نمود آن در طی این یک هفته باید به اطلاع عموم مردم برسد.
وی تصریح کرد: هفته تعاون فرصت مناسبی جهت بیان مشکلات و مسائل موجود و هم اندیشی تعاونگران با مسئولین و دست اندرکاران این بخش مهم اقتصادی است.
شیرخانی اظهار کرد: همه باید تلاش کنند تا از فرصت و ظرفیت ایجاد شده در هفته تعاون در جهت تبیین عملکرد بخش تعاون، مطالبات و انتظارات این بخش به نحو مطلوب و شایسته استفاده کرده و برنامه ها می بایست با فکر،کار و ایده های جدید در طول این هفته برگزار شود.
شیرخانی ادامه داد: باید اعتماد به بخش تعاون بازگردانده شود که به همین منظور در وزارتخانه سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون راه اندازی شده و تمام اطلاعات تعاونی ها اعم از بخشنامه ها، جلسات هیات مدیره، سامانه هوش تجاری، مصوبات تعاونی ها و ... در آن به روز رسانی می شود و همه اعضا کاملا به تمامی امور واقف هستند .

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تصریح کرد: سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون به منظور فراهم شدن شرایط لازم برای ارائه خدمات الکترونیک به مدیران، بازرسان و اعضای شرکتها و اتحادیه های تعاونی و نیز متقاضیان تشکیل شرکتها و اتحادیه های تعاونی راه اندازی شده است.
وی گفت : تبلیغات محیطی، تجلیل از تعاونی های برتر در 15تا19 شهریور با حضور استاندار و مقامات محلی، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام و استاندار، برگزاری نشست خبری در فضای مجازی، حضور در خبرگزاری ها و برنامه های زنده رادیویی، حضور در گفتگو ویژه خبری و افتتاح تعاونی، اهم اقدامات پانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha