• پنجشنبه / ۶ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۶:۲۳
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 99060605389
  • خبرنگار : 50339

افتتاح و کلنگ زنی پروژه های هفته دولت در بخش گوهرکوه تفتان

افتتاح و کلنگ زنی پروژه های هفته دولت در بخش گوهرکوه تفتان

ایسنا/سیستان و بلوچستان در گرامی داشت هفته دولت ویژه برنامه های مختلف بازدید، دیدارهای مردمی، افتتاح و کلنگ زنی پروژه ها و طرح های مربوط به بخش گوهرکوه شهرستان تفتان در حوزه های مختلف بهداشت و درمان، کشاورزی، ورزشی با حضور فرماندار شهرستان، اعضای شورای اداری، معتمدین و علمای منطقه به انجام رسید.

به گزارش ایسنا فرماندار شهرستان تفتان گفت: مرکز جامع سلامت روستای گوهر شهر با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ۴۰ میلیون ریال، مسکن مددجویان کمیته امداد در روستای اسماعیل آباد، سیستم آبیاری کم فشار روستای امیرآباد در سطح ۳۰ هکتار و اعتبار ۲ میلیارد و صد میلیون ریال و خانه ورزشی روستای چاه کمال و تجهیز آن با لوازم ورزشی با اعتبار ۱۰۰ میلیون ریال از جمله طرح هایی بودند که مورد بهره برداری قرار گرفتند.

فریبا برنایی بجد افزود: بازدید از روند احداث و بازسازی هنرستان ۸ کلاسه ۱۳ آبان و دبستان ۲ کلاسه حجت روستای شهرک گوهر دشت، اهدای لوازم ورزشی به جوانان ورزشکار روستای چاه کمال و کلنگ زنی یک واحد مسکن محرومان در روستای نعمت آباد از دیگر برنامه های گرامی داشت هفته دولت در شهرستان تفتان بود.

نشست بررسی مشکلات بخش گوهر کوه در حوزه های مختلف آب و فاصلاب؛ برق، آموزش و پرورش، محیط زیست و طرح هادی روستاها با حضور فرماندار، اعضای شورای اداری، علما، معتمدین و مردم در مسجد جامع روستای شیرآباد برگزار گردید که نیازمندیها و مشکلات این بخش مورد بررسی قرار دادند.

در سومین روز از هفته دولت کلنگ احداث سایت آزمایشگاهی و مجموعه پشتیبانی شرکت توسعه معادن پارس تامین( تاصیکو _شستا) با حضور فرماندار شهرستان تفتان؛ قائنی مدیر دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری؛ یعقوبی قائم مقام معاونت معدنی و رئیس اداره صنایع معدنی؛ راشکی مدیرعامل شهرک های صنعتی؛ نوری مدیر عامل شرکت توسعه معادن پارس تامین و اعضای شورای اداری شهرستان در محل شهرک صنعتی شهرستان تفتان به زمین زده شد.

فریبا برنایی بجد فرماندار شهرستان تفتان در آیین کلنگ زنی این پروژه ضمن تسلیت ایام محرم و تبریک هفته دولت گفت: یکی از اهداف دولت ایجاد اشتغال و استفاده از پتانسیل های هر شهرستان بر اساس استعدادهای آن شهرستان است.

وی احداث شرکت توسعه معادن پارس تامین را از مهمترین پروژه های شهرستان خواند و خاطر نشان کرد: با توجه به کوه تفتان و معادن غنی که در اطراف آن وجود دارد، احداث این مجموعه آینده روشن را به لحاظ توسعه و ایجاد اشتغال در شهرستان رغم خواهد زد.

وی افزود: این مجموعه با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۹ هکتار شامل احداث و تجهیز آزمایشگاه مواد معدنی، کارگاه آماده سازی نمونه، ساختمان اداری و پشتیبانی برای ۷۰ نفر اشتغال ایجاد می نماید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha