• دوشنبه / ۳ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۴:۳۵
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 99060302571
  • منبع : نمایندگی قزوین

نوبخت:

برای توسعه «باراجین» با شهرداری قزوین مشارکت خواهیم کرد

برای توسعه «باراجین» با شهرداری قزوین مشارکت خواهیم کرد

ایسنا/قزوین معاون رئیس‌جمهور گفت: چون قزوین محل عبور است منطقه باراجین می‌تواند محلی برای توقف مسافران باشد بنابراین در توسعه این منطقه با شهرداری قزوین مشارکت خواهیم داشت.

محمدباقر نوبخت ظهر امروز سوم شهریور در مراسم افتتاح پروژه‌های شهرداری قزوین اظهار کرد: با خود فکر می‌کردم شتابی که در مسیر توسعه استان قزوین انجام شده معلول چه مؤلفه‌هایی است؛ الآن می‌بینم حاصل تلاش شورا، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولین اجرایی استان است و حضور آنان گواه یک هدف مشترک با عنوان توسعه استان است.

وی ادامه داد: هر بار که به استان قزوین آمدم استان را فعال‌تر در عرصه پیشرفت دیدم ازاین‌رو از رئیس شورای اسلامی شهر قزوین تشکر و برای شهردار قزوین آرزوی سلامتی دارم.

معاون رئیس‌جمهور عنوان کرد: از اینکه در باراجین منطقه‌ای مصفا برای گردشگران ایرانی فراهم کردید تشکر می‌کنم؛ چون قزوین محل عبور است منطقه باراجین می‌تواند محلی برای توقف آنان باشد بنابراین در توسعه این منطقه با شهرداری قزوین مشارکت خواهیم داشت.

«سافاری پارک» قزوین یک مجموعه کم‌نظیر در کشور است

حکمت‌الله داوودی رئیس شورای اسلامی شهر در این مراسم اظهار کرد: در این دریاچه مخزنی با هزینه هشت میلیارد تومان افتتاح خواهد شد؛ این مخزن، آب باراجین را تأمین خواهد کرد، علاوه بر آن آموزش غواصی برای آتش‌نشانان انجام و هیئت قایقرانی نیز از این مکان برای تمرین استفاده خواهد کرد؛ همچنین این فضا با رعایت مسائل ایمنی در اختیار جوانان هم خواهد بود.

وی بیان کرد: در پروژه هفت دره یا سافاری پارک سه دره آماده‌شده است، برای اینکه حیوانات از آسیب در امان باشند با مشکل تأمین سیم‌خاردار الکترونیک مواجهیم که از مسئولین تقاضا داریم مساعدت‌های لازم را داشته باشند تا سافاری پارک به بهره‌برداری برسد.

داوودی تصریح کرد: در قزوین به لحاظ جغرافیایی شاهد تردد مسافران هستیم و باراجین هم یک بوستان ملی است و تلاش داریم با راه‌اندازی مجموعه‌های تفریحی در این بوستان ملی پذیرای مسافران باشیم که با افتتاح سافاری پارک یک مجموعه کم‌نظیر را در کشور خواهیم داشت.

به گزارش ایسنا در پایان مراسم پروژه‌های شهرداری قزوین شامل دریاچه مخزنی و زمین چمن مصنوعی افتتاح شد. ضمن اینکه سیاوش طاهرخانی، شهردار قزوین نیز که به‌علت کسالت ناشی از کرونا در قرنطینه است در پیامی تصویری به رئیس سازمان برنامه‌وبودجه خوش‌آمد گفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha