• دوشنبه / ۳ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۳:۲۳
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 99060302460
  • خبرنگار : 50024

مدیرکل آموزش و پرورش البرز:

۳۰۰۰ دانش‌آموز بی بضاعت البرزی به امکانات آموزش مجازی دسترسی ندارند

۳۰۰۰ دانش‌آموز بی بضاعت البرزی به امکانات آموزش مجازی دسترسی ندارند

ایسنا/البرز مدیرکل آموزش و پرورش  البرز از تمدید زمان ثبت سفارش کتب درسی تا دهم شهریورماه  خبرداد.

سالار قاسمی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه هنوز تمامی دانش آموزان استان موفق به ثبت سفارش برای دریافت کتب درسی خود نشده اند، اظهار کرد:  با توجه به محدودیت‌های به وجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا، هنوز تعدادی از دانش آموزان نتوانستند در مهلت قانونی مقرر در مدارس ثبت‌نام و به تبع آن اقدام به ثبت سفارش کتاب‌های درسی کنند.

قاسمی ادامه داد: به دلیل ضرورت دسترسی همه دانش آموزان به کتاب، زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی تمامی پایه ها در مقاطع تحصیلی تا دوشنبه دهم شهریور تمدید شد.

وی اظهار کرد: اولیاء دانش آموزان به این نکته توجه کنند که تمامی اطلاعات دانش آموزان در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی «irtextbook.ir» نظیر دوره، پایه، رشته و شاخه و محل تحصیل آنها از سامانه سناد تغذیه و دریافت می‌شود، بنابراین دانش آموزان برای ثبت سفارش کتاب درسی، ضرورت دارد در مدرسه محل تحصیل خود ثبت نام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: والدینی که به هر دلیل موفق به ثبت نام فرزندان خود نشده اند در اسرع وقت در این خصوص اقدام و فرایند ثبت نام کتب درسی آنها را انجام دهند.

قاسمی در ادامه با اشاره به تداوم آموزش های مجازی در سال تحصیلی آینده گفت: ۳۰۰۰ دانش آموز بی بضاعت در  البرز به امکانات استفاده از آموزش‌های مجازی  دسترسی ندارند که با کمک شوراها و شهرداری‌ها، آموزش وپرورش، کمیته امداد و بهزیستی باید برای آنها امکانات مهیا شود تا یک نفر هم از آموزش با کیفیت باز نماند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زمان آغاز مدارس  تصریح کرد: موضوع حفظ سلامت دانش آموزان، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بهداشت فضای عمومی مدرسه بسیار اهمیت دارد به همین دلیل از شوراها و شهرداری‌ها درخواست داریم پای کار بیایند تا مردم امنیت روانی جهت فرستادن دانش آموزان به مدارس  را داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha