• یکشنبه / ۲ شهریور ۱۳۹۹ / ۰۹:۳۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99060201139
  • خبرنگار : 50167

مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان:

مردم می‌توانند با نذر سلامتی، جان یک انسان را نجات دهند

مردم می‌توانند با نذر سلامتی، جان یک انسان را نجات دهند

ایسنا/زنجان مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان گفت: پیشگیری و آموزش در خصوص سلامت شهروندان از جمله برنامه‌های اجرایی این انجمن در ایام محرم است.

محمدرضا طهماسبی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به فرا رسیدن ایام عزاداری اباعبدالله‌الحسین (ع)، اظهار کرد: طرح نذر سلامت در این ایام توسط انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی زنجان اجرا می‌شود و مردم می‌توانند با نذر سلامتی، جان یک انسان را نجات داده و بیمار را از درد و رنج دیالیز رها کرده و به فعالیت اجتماعی بازگردانند.

وی با بیان اینکه با رضایت نیکوکاران وجوه حاصل از جمع‌آوری نذرهای مردم در قالب طرح «نذر سلامت» برای درمان بیماران نیازمند کلیوی هزینه خواهد شد، افزود: خیرین می‌توانند کمک‌های خود را به دفتر انجمن کلیوی در سطح شهر اهدا کنند تا به دست بیماران نیازمند کلیوی برسد.

این مسئول با بیان اینکه طرح نذر سلامت با الهام از لزوم کمک به همنوع و تقارن این با ایام ماه محرم و قیام امام حسین (ع) انجام می‌شود، تصریح کرد: خیرین علاوه بر کمک به بیماران، در این طرح می‌توانند در خرید و تهیه تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیماران نیازمند یا وسایل پزشکی مورد استفاده در مرکز درمانی انجمن مشارکت کنند.

مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان با بیان اینکه پیشگیری و آموزش در خصوص سلامت شهروندان از جمله برنامه‌های اجرایی در این انجمن است،  ادامه داد: آموزش‌های چهره به چهره، اندازه‌گیری فشارخون، چکاپ قند خون فوری و خطرسنجی‌های اولیه جهت پیشگیری و مراقبت از بیماری‌ کلیوی از جمله خدمات ارائه شده در این طرح در ایام محرم توسط همیاران انجمن کلیوی خواهد بود.

طهماسبی در رابطه با راه‌های اهدای نذورات در ایام محرم به انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان، خاطرنشان کرد: خیرین و مردم نوع‌دوست می‌توانند نذورات نقدی و غیرنقدی خود را به شماره حساب ۲۵۲۵ بانک ملی و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۱۹۳۷۶ واریز و یا حضوری به انجمن خیریه کلیوی استان واقع در شهرک آزادگان انتهای خیابان فرودوین اهدا کنند تا گوشه‌ای از آلام این عزیزان کاهش پیدا کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha