• چهارشنبه / ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ / ۲۰:۳۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99052922290
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

بهره برداری از ۲۵۷ طرح در کاشان به مناسبت هفته دولت

ایسنا/اصفهان فرماندار کاشان گفت: هفته دولت نماد همدلی و اتحاد ملت و دولت است که به پاس گرامیداشت این هفته در مناطق مختلف شهرستان کاشان ۲۵۷ طرح به بهره برداری رسیده و عملیات اجرایی ۲۱ طرح نیز آغاز می شود که از نظر تعداد نسبت به سال قبل ۷۴ درصد افزایش داشته است.

علی اکبر مرتضایی، امروز (چهارشنبه-۲۹ مرداد) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برای اجرای این تعداد طرح، بیش از سه هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال هزینه شده که ۲۴ درصد رشد داشته و زمینه اشتغال ۲۶۷ نفر را فراهم می کند.

وی افزود: در طرح های امسال، بیشترین توجه به روستاها بوده است و از این رو حوزه عمران و بهسازی روستایی با ۸۳ طرح، عمران و بهسازی شهری با ۲۶ طرح، آموزش و بهداشتی با ۱۵ طرح، اشتغال زایی یک طرح امور برق و انرژی ۵۷ طرح  و میراث فرهنگی پنج طرح را شامل می شود.

فرماندار کاشان تصریح کرد: توسعه کشاورزی با هفت طرح، آب وفاضلاب با ۱۵ طرح، توسعه زیرساخت مخابراتی با ۳۹ طرح، ورزش وجوانان با یک طرح، حمل و نقل جاده ای و ریلی با ۲۸ طرح و حوزه انتظامی یک طرح از دیگر خدمات دولت به شهروندان شهرستان کاشان است.

مرتضایی تاکید کرد: تحریم‌های ظالمانه آمریکا، مشکلات زیادی را بر ملت تحمیل کرد که افزایش قیمت ارز، سکه و مسکن از جمله آنها است، اما دولت با تمام ظرفیتی که در اختیار دارد از خدمت به مردم کوتاهی نخواهد کرد.   

به گزارش ایسنا، فرماندار کاشان با تاکید بر اهمیت آموزش فرزندان، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، باید زیرساخت های لازم برای تحصیل دانش آموزان را فراهم کنیم که رسیدن به این هدف نیازمند ۶۰ میلیارد تومان اعتبار است که با جذب مشارکت نیکوکاران آن را تامین خواهیم کرد.

وی افزود: اولویت طرح های امسال در راستای تسهیل و رفع موانع تولید و جهش اقتصادی، فراهم کردن زیرساخت های استقرار دولت الکترونیک در شهرستان کاشان و تاکید بر پاسخگویی به هنگام به ارباب رجوع بوده است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha