• یکشنبه / ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۳:۰۲
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 99052619082
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

تبلور ایثار اجتماعی مرهون فداکاری‌های رزمندگان و آزادگان دفاع مقدس است

تبلور ایثار اجتماعی مرهون فداکاری‌های رزمندگان و آزادگان دفاع مقدس است

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری یکی از دستاوردهای ۸ سال دفاع مقدس را که توسط مردم و کادر درمان رقم خورد، تبلور ایثار اجتماعی دانست و گفت: امروز فرهنگ ایثار در جامعه هویدا شده است.

فریبرز نجفی ۲۶ مردادماه در کنگره الماس‌های درخشان و نکوداشت آزادگان عرصه ایثار اجتماعی با تبریک فرا رسیدن سالروز بازگشت آزادگان، اظهار کرد: خاطره این روز همواره در اذهان ملت ایران و جمهوری اسلامی باقی خواهد ماند که در سال جاری تقارن این روز عزیز با ایثار اجتماعی همگام شده است.

وی یکی از دستاوردهای ۸ سال دفاع مقدس را که توسط مردم و کادر درمان رقم خورد، تبلور  ایثار اجتماعی عنوان و تصریح کرد: امروز و باردیگر به مانند بسیاری از حوادث و بلایای اتفاق‌افتاده در کشور، فرهنگ ایثار پس از چندین سال و توسط این مردم در جامعه هویدا شده است، امروز مشاهده می‌شود که پس از شیوع ویروس کرونا ابرقدرت‌های بزرگ با این بیماری دست‌وپنجه نرم کرده و این در حالی است که ملت ایران با وجود تحریم‌های خصمانه، ایثار را در جامعه به رخ همگان کشانده و الگوی مردم برخی از کشورها شده‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری مسئله تحریم را رنجی بر مردم دانست و ادامه داد: کرونا از قدرت‌ مدعیان در جهان کم کرد و همان‌طور که در حال نظاره هستیم، سیل کمک‌های مردمی از مساجد و مراکز کشور در حال توزیع بوده که مردمی که پای نظام و رهبرشان تا آخرین نفس ایستاده‌اند، به دنبال پاسخ‌دهی به دستور رهبر خود هستند.

لازم به ذکر است که در حاشیه این برنامه که به‌صورت ویدئوکنفرانس و همزمان با سراسر کشور برگزار شد، از دو آزاده دوران دفاع مقدس به نمایندگی از آزادگان چهارمحال و بختیاری، یک نفر از پزشکان استان و جمعی از پرستاران بیمارستان هاجر شهرکرد به نمایندگی از جامعه کادر درمان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha