• شنبه / ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ / ۰۱:۲۹
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99052317259
  • خبرنگار : 71468

سرمربی تیم ملی روئینگ: بین قایقرانان برابری وجود دارد

سرمربی تیم ملی روئینگ: بین قایقرانان برابری وجود دارد

سرمربی تیم قایقرانی روئینگ گفت: در فدراسیون قایقرانی برابری وجود دارد و فدراسیون همیشه تاکید داشته نباید بین ملی پوشان فرق بگذاریم.

افشین فرزام در گفتگو با ایسنا درباره ی اینکه انتخاب چهار ملی پوش روئینگ برای گرفتن کمک هزینه از فدراسیون بر چه اساسی انجام گرفته است، بیان کرد: نفراتی هستند که درماده های المپیکی مسابقات آخر توانستند مدال بگیرند و رکوردهایشان نیز نسبت به بقیه نفرات بهتر است. البته شانس برای بقیه نفرات هم قائل می شویم و فدراسیون به دنبال این است یک مسابقه یک روزه در شهریور ماه برگزار کند و در آن رقابتها هر کسی بتواند رکورد بهتری ثبت کند، جایگزین خواهد شد. 
فرزام در پاسخ به این پرسش که غیر از بهمن نصیری  و نازنین ملایی چه کسانی قرار است از این کمک هزینه بهره مند شوند، گفت: قرار است خانم عباسی در بخش بانوان اسامی را اعلام و کمیته فنی هم تایید کند.

او در مورد اینکه برخی ها  فکر کرده بودند نازنین ملایی و بهمن نصیری با حمایت فدراسیون در تهران تمرین می کنند، تاکید کرد:  شاید این طور حدس زده بودند اما خود آقای سهرابیان همیشه عنوان می کند نباید بین ملی پوشان فرق بگذاریم و خودش  خیلی به این مسئله توجه دارد. تنها هماهنگی که با فدراسیون کردیم این بود که نصیری  و ملایی را خارج از مجموعه آزادی اسکان دهیم و بتوانند از محیط  دریاچه استفاده کنند. تمام کارها را خودمان انجام دادیم. البته ملی پوشان آب های آرام خیلی زودتر در دریاچه آزادی تمرین می کنند. در کل برابری در فدراسیون وجود دارد.

سرمربی تیم ملی روئینگ در پاسخ به این پرسش که وضعیت ملایی  و نصیری با شروع تمرینات روی آب چگونه است، تصریح کرد: تا دو هفته اول خیلی اذیت شدند اما الان دارند جا می افتند و از لحاظ  روحی  و روانی شرایط بهتری دارند و با انگیزه تر کار می کنند. ما طبق برنامه تمرینی مدون و فنی کار را جلو می بریم. دو، سه ماه آخر برای ما مهم است که  باید در مسافت بلند کار کنیم. وزارت ورزش اعلام کرده قبل از مسابقات مهم مجوز برگزاری اردو را صادر می کند. امیدواریم مکان مناسب هم برای تمرین باشد.

فرزام در پایان گفت: شنیده ام که وزارت ورزش  در تلاش است پاداش سال های ۹۷ و ۹۸ را پرداخت کند. با توجه به اینکه ورزش  چندین ماه تعطیل است و هزینه ای برای برگزاری اردو و انجام اعزام ها پرداخت نشده بنابراین بهترین فرصت است که پاداش ها را پرداخت کنند چون برای ورزشکارانی که دنبال سهمیه المپیک هستند، می تواند هم شارژ روحی باشد و هم کمبودهای اقتصادی آنها را جبران کند.
 انتهای پیام   
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha