• چهارشنبه / ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۱:۵۶
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 99052216332
  • منبع : ارتش جمهوری اسلامی ایران

رونمایی از سامانه‌های متحرک درمانی و افتتاح کارگاه تولید الکل دانشگاه علوم پزشکی ارتش

رونمایی از سامانه‌های متحرک درمانی و افتتاح کارگاه تولید الکل دانشگاه علوم پزشکی ارتش

صبح امروز با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده آجا در دانشگاه علوم پزشکی ارتش از سامانه‌های متحرک درمانی و انتقال بیمار، کارگاه تولید الکل و مواد ضدعفونی‌کننده رونمایی شد.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، در این مراسم که دکتر محمدرضا شانه‌ساز معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و داروی کشور نیز حضور داشت همچنین سالن مدیریت بحران معاونت بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی ارتش افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از دانشگاه‌های متبوع وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بوده و در شهر تهران واقع است.

اکنون این دانشگاه با به‌کارگیری امکانات لازم آموزشی و پژوهشی مناسب و استفاده از استادان مجرب علوم پزشکی با درجه استاد، دانشیار و استادیار در رشتهٔ پزشکی، دندان‌پزشکی، پرستاری، پروتز دندان، اتاق عمل، هوشبری، پرتونگاری، فوریت پزشکی، فناوری سلامت (HIT) با شرایط خاص و گذراندن مراحل مختلف اعم از مصاحبه، معاینه و... دانشجو می‌پذیرد.

دوره‌های پذیرش دستیار تخصصی در هفت رشتهٔ داخلی، جراحی، بیهوشی، طب فیزیکی و توانبخشی، رادیولوژی، طب اورژانس و طب هوافضا دایر بوده و با صلاحدید ریاست دانشگاه بزودی رشته‌های دیگر دستیارتخصصی به این دانشگاه افزوده خواهد شد.

تأسیس دانشکده پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شصت و ششمین اجلاس شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی در سال ۱۳۷۲ به تصویب رسید و مجوز پذیرش دانشجوی پزشکی صادر شد. همان سال اولین دانشجویان این دانشکده در رشتهٔ طب فیزیکی و توانبخشی پذیرفته شدند و در سال ۱۳۷۳ با افتتاح دانشکدهٔ پزشکی و پذیرش دانشجو و ضمیمه شدن دانشکدهٔ پرستاری و آموزشکدهٔ پیراپزشکی به‌طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha