• سه‌شنبه / ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۶:۱۶
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 99052115749
  • خبرنگار : 71451

سردار ظفری: زیبایی های جبهه را به نسل جوان نشان دهیم

سردار ظفری: زیبایی های جبهه را به نسل جوان نشان دهیم

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت:اگر می‌خواهید کار بزرگ انجام دهید باید اندیشه بزرگ همچون اندیشه شهید «سلیمانی» داشته باشید

به گزارش ایسنا، سردار مهدی ظفری در جلسه شورای هماهنگی حفظ نشر و آثار دفاع مقدس در شهرستان نهاوند بیان کرد: در طرح ابلاغ شده شورای هماهنگی حفظ نشر و آثار دفاع مقدس کشوری هر شهرستان موظف است هر سال پنج عنوان کتاب در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس و شهدای گرانقدر، با بودجه و از طریق پژوهشگران خود تدوین کرده و منتشر کند.

وی ادامه داد: همچنین این شورا باید علاوه بر شهرستان، در سطح بخش‌ها نیز فعال شده و ساختار آنها ایجاد شود تا برنامه‌ها به درستی پیش رود. زیبایی‌هایی در جبهه‌ها و دوران دفاع مقدس بوده که باید آن زیبایی‌ها را برای نسل جوان و نوجوان به نمایش بگذاریم .

سردار ظفری با اشاره به صفات بارز سردار شهید «سلیمانی» گفت: شهید «سلیمانی» اندیشه بزرگ و دغدغه جهانی دارد و نگاهش جهانی است و به خوبی مفهوم حکومت جهانی را درک کرده است. نگاه شهید «سلیمانی» همانند نگاه امام خمینی (ره) جهانی بود و در صدد برطرف کردن مشکلات در سطح جهانی بود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان خطاب به مسئولین نهاوند گفت: اگر می‌خواهید کار بزرگ انجام دهید باید اندیشه بزرگ همچون اندیشه شهید «سلیمانی» داشته باشید.قرار است ما کارهای بزرگ انجام دهیم و امروز حاکمیت ما دینی است و در نظام دینی همه مسئول هستند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس یکی از ارزش‌های نظام ما است، بیان کرد: تمام اتفاقاتی که در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی رخ داده شد باید به صورت مستند در اختیار نسل‌های بعدی قرار بگیرد.همه مردم و مسئولین باید خود یک سپاه باشند؛ سپاه متعلق به  یک شخص و گروه خاص نیست و متعلق به همه اقشار مردم است و همه باید در انتشار ارزش‌های دفاع مقدس و نشر آن تلاش کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha