• شنبه / ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۶:۳۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99051107925
  • خبرنگار : 30054

کاربرد وب‌سرویس‌های پیامک و تماس صوتی برای احرار هویت کاربران

کاربرد وب‌سرویس‌های پیامک و تماس صوتی برای احرار هویت کاربران

پیشرفت تکنولوژی و گسترش استفاده از موبایل اپلیکیشن ها در بخش‌های اساسی زندگی روزمره، باعث شده تا کسب‌وکارها نیاز ویژه‌ای به برقراری امنیت کاربران خود داشته باشند و تمایل به تأمین این نیاز با کمترین هزینه موجب توجه ویژه به استفاده از خدمات OTP یا One Time Password در وب‌سرویس پیامک شده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام کاوه نگار، برای این منظور انتخاب یک سرویس سریع و قابل‌ اطمینان برای کسب‌ و کارهایی که برای جذب کاربر هزینه‌ای انجام می‌دهند اهمیت خاصی خواهد داشت، به‌راستی برای اعتماد به یک وب‌سرویس پیشرفته پیام کوتاه و تماس صوتی باید چه پارامترهایی مورد بررسی قرار بگیرد؟

در ادامه به توضیح ویژگی‌های یک وب‌سرویس مناسب می‌پردازیم.

در واقع انتخاب وب‌سرویس ارسال و دریافت پیامک مناسب، از اتلاف وقت و انرژی تیم فنی و توسعه‌دهندگان شما جلوگیری می‌کند همچنین شما را از خرید سرویس‌هایی دیگر و جایگزین مستقل می‌کند درنهایت یکی از موارد مهم در ارزیابی وب‌سرویس و API در نحوی به‌کارگیری و استفاده از آن می‌باشد.

وب‌سرویس ارسال پیام کوتاه کاوه نگار

سرویس کاوه نگار یک API پیامک و تماس صوتی است که نیازهایی مانند ارسال کد OTP یا پیامک‌های خدماتی یا اعتبارسنجی را روی بستر وب‌سرویس (Web Service) با ارائه REST API و SOAP API تأمین می‌کند در واقع کاوه نگار با وب ‌سرویس پیامک پایدار و سریع که خروجی فراخوانی API آن‌ها به‌سرعت در اختیار شما قرار می‌گیرد و پیامک حاوی کد و متن را در کمتر از ۱ دقیقه به گیرنده می‌رساند.

کاوه نگار همچنین با فراهم کردن متدهای مورد نیاز شما و پیاده‌سازی کیت توسعه سریع SDK و تهیه مستندات کامل نیاز شما را در سرویس ارسال و دریافت پیام در پلتفرم‌های مختلف را برطرف کرده است.

در ادامه به ویژگی‌های وب‌سرویس SMS کاوه نگار می‌پردازیم.

وب ‌سرویس OTP کاوه نگار با ارائه وب‌سرویس مستقل تماس صوتی و پیام کوتاه برای ارسال کد OTP و پیامک‌های اعتبارسنجی به کلیه خطوط چه موبایل و چه خطوط تلفن ثابت و پوشش بین‌المللی پیام کوتاه برای ۱۴۸ کشور نیاز شما را برای ارسال و دریافت پیام‌های حساس مانند کد ورود دو مرحله به کاربرانتان را تأمین نموده است.

وب‌ سرویس تماس صوتی کاوه نگار که از طریق آن می‌توانید با برنامه‌نویس رابط‌های مختلف سرویس کسب کارتان برای اعتبارسنجی و خواندن کد OTP برای تلفن‌های ثابت استفاده کنید این سرویس قابلیت برقراری تماس سریع با کلیه خطوط موبایل و خطوط ثابت شهری برای شما فراهم کرده، در واقع شما با کمک وب‌سرویس تماس صوتی کاوه نگار می‌تواند احراز هویت شماره موبایل یا تلفن‌های مخاطبین شما مورد استفاده قرار گیرد و یا در شرایط نبود اثربخشی پیامک جایگزین شود.

قابلیت‌های وب‌سرویس‌های کاوه نگار

وب‌سرویس‌هایی که توسط کاوه نگار به‌عنوان سرویس معرفی می‌شوند دارای امکانات جالبی برای توسعه‌دهندگان وب و برنامه‌نویسان (Software developers) است که نیاز شما را برای تأمین یک سرویس ارسال و دریافت پیامک وب‌سرویس تأمین کرده که ویژگی‌های آن مختصراً داشتن امکان ارسال پیامک گروهی، ارسال پیامک با فایل اکسل، منشی پیامکی برای پیامک‌های دریافت شده روی خط اختصاصی شما، سرویس دریافت پیامک URL برای دریافت پیامک‌های آنی و همچنین سرویس Delivery callback که وضعیت پیامک‌های ارسال را به سرویس Back-End شما اطلاع‌رسانی می‌کند.

سامانه پیامک کاوه نگار با ایجاد حساب کاربر مبلغ ۱۰،۰۰۰ ریال اعتبار رایگان برای تست سرعت ارسال پیامک و کیفیت عملکرد وب‌سرویس پیام کوتاه ارائه می‌کند، هم‌چنین در صورت تمایل به استفاده از خدمات سرویس پیشرفته می‌توانید آن را به‌صورت آزمایشی تا ۷ روز فعال و استفاده نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha