• پنجشنبه / ۲۶ تیر ۱۳۹۹ / ۱۲:۴۹
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99042619479

عضو شورای شیراز مطرح کرد

اجرای بدون توقف ۲۱۰۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی در شیراز

اجرای بدون توقف ۲۱۰۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی در شیراز
عکس آرشیوی است.

ایسنا/فارس رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر شیراز مدعی شد که اکنون بیش از ۲۱۰۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی در بخش‌های مختلف و بدون توقف در مناطق یازده‌گانه شیراز مراحل اجرایی را طی می‌کند.

نوذر امامی پنج شنبه ٢٦ تیر در مراسم آغاز عملیات اجرایی سرای محله در منطقه بنی هاشمی شیراز، گفت: علی‌رغم مشکلات اقتصادی که همه نسبت به آن اطلاع دارند، شهرداری شیراز در اجرا و پیشبرد امور عمرانی، از دستگاه‌های موفق کشور محسوب می‌شود.

امامی گفت: شهرداری شیراز در ابتدای فعالیت در دور پنجم شورای شهر در سال ٩٦، سه هزار و ٧٠٠ میلیارد تومان بدهکاری داشت اما امروز به مردم این کلانشهر اعلام می‌کنیم که با وجود این حجم از بدهی اما اقدامات بزرگی انجام شد و در اقدام است و همچنان طی روزها و ماههای آینده شاهر افتتاح پروژه‌های در حال اتمام خواهیم بود.

او افزود: یکی از این اقدامات ادامه خط دو متروی شیراز است که اکنون به فلکه امام حسین(ع) رسیده و امید است تا پایان این دور از فعالیت شورا، پایان خط دو مترو در این ایستگاه را اعلام کنیم.

عضو شورای شهر شیراز همچنین از آغاز عملیات اجرایی خط سوم قطار شهری در این کلانشهر خبر داد و گفت: این پروژه قرار است پل معالی‌آباد را به ایستگاه راه‌آهن شیراز اصفهان متصل کند و به نوعی امتداد خط یک مترو در شمالغرب شیراز محسوب می‌شود که زمینه استفاده ساکنان شهرک و شهرهای این محدوده از حمل و نقل عمومی را فراهم خواهد کرد.

بذرافشان، شهردار منطقه ٥ شیراز نیز در این مراسم بیان کرد: در راستای فعالیت‌های انسان محور که شعار شورای شهر و شهردار است، در یکی از محروم ترین محلات این کلانشهر پروژه سرای محله بنی هاشمی با زیربنای یکهزار  ترمربع در دو طبقه کلنگ زنی شد.

او گفت: برآورد مبلغ اجرای این پروژه بدون احتساب هزینه‌های تملک، ٤ میلیارد و ٧٠ میلیون تومان در یک بازه زمانی یکساله است که امید است پس از یکسال تقدیم شهروندان شود.

بذرافشان خاطرنشان کرد: این مجموعه در راستای افزایش فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی ویژه شهروندان این منطقه احداث خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha