• چهارشنبه / ۱۸ تیر ۱۳۹۹ / ۲۰:۲۶
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 99041814022
  • خبرنگار : 50145

فرماندار:

۳۱ میلیارد تومان اعتبار عمرانی برای چالدران مصوب شده است

ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار چالدران گفت: امسال درمرحله اول درجهت اجرای پروژه های عمرانی شهرستان از محل اعتبارات تملک دارائی های سرمایه ای استانی ۳۱ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است.

حسن محمد زاده امروز ۱۸ تیرماه در جلسه کمیته برنامه ریزی چالدران که در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان ترتیب یافت، با اعلام اینکه امسال درمرحله اول درجهت اجرای پروژه های عمرانی شهرستان از محل اعتبارات تملک دارائی های سرمایه ای استانی ۳۱ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است، افزود: در طول سال جاری اعتبارات دیگری از محل بودجه عمومی ، تبصره ۱۹ و سایر منابع به این اعتبارات افزوده و ابلاغ خواهد شد.

محمد زاده در ادامه افزود: بیشترین رقم اعتبارات پیشنهادی به فصول حمل و نقل جاده ای ، نوسازی و تجهیز مدارس ، منابع آب و ورزش و جوانان منظور شده است.

وی با اعلام اینکه در سال گذشته در مرحله اول ۲۷ میلیارد و۶۰۰ میلیون تومان برای اجرای پروژه های عمرانی شهرستان مصوب شده بود، افزود: امسال اعتبارات لحاظ شده در مرحله اول برای شهرستان در مقایسه با سال گذشته  از رشد خوبی برخوردار است.

فرماندار چالدران همچنین به وضعیت اعتبارات اختصاص داده شده در سال ۹۸ برای اجرای پروژه های عمرانی شهرستان چالدران اشاره کرد و گفت:  در سال گذشته ۳۱ میلیارد تومان در جهت اجرای پروره های عمرانی تصویب شده بود که این شهرستان به لحاظ شاخص جمعیتی نسبت به اعتبارات مصوب سال ۹۷ مقام اول استانی را به خود اختصاص داده بود.

محمد زاده با بیان اینکه چالدران به لحاظ داشتن پتانسیل و ظرفیتهای خاص هنوز نتوانسته است به پیشرفت های قابل توجهی دست یابد، افزود: در جهت رسیدن به پیشرفت و آبادانی نیازمند تلاش همه جانبه مسئولان ادارات و پیگیری جذب اعتبارات از محل اعتبارات ملی است که باید پیگیر تخصیص اعتبارات عمرانی حوزه کاری خود از منابع ملی باشند.

به گزارش ایسنا، فرماندار چالدران با بیان اینکه این شهرستان در بخش راه به ویژه راه روستایی نسبت به میانگین استانی در ردیف آخر قرار گرفته است، افزود: امسال در جهت جبران عقب ماندگی  در بخش راه ۵۰ کیلومتر درقالب طرح ابرار راههای روستایی چالدران بهسازی و مقاوم سازی می شود که تاکنون  عملیات بهسازی و آسفالت ریزی ۹ کیلومتر در محدوه محور روستاهای  مرزی "پیراحمد کندی" اجرا شده است و مابقی نیز در طول سال اجرا خواهدشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha