• دوشنبه / ۹ تیر ۱۳۹۹ / ۱۴:۱۹
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 99040906858
  • خبرنگار : 71647

گفت‌وگو با مدیر رادیو ورزش به مناسبت ۲۲ سالگی شبکه

رادیو ورزش آنتن خالی از مسابقات ورزشی را چگونه پر می‌کند؟

رادیو ورزش آنتن خالی از مسابقات ورزشی را چگونه پر می‌کند؟

مدیر رادیو ورزش در حالی که این شبکه یکشنبه (هشتم تیر ماه) ۲۲ سالگی خود را جشن گرفت، از تغییر در ساختار برنامه‌ها و افزایش زمان پخش، به عنوان راه‌حلی برای پر کردن جای خالی مسابقات ورزشی،‌ سخن گفت.

به توجه به لغو بسیاری از مسابقات ورزشی در ماه‌های اخیر، غلامرضا میرحسینی ـ مدیر شبکه  رادیو ورزش ـ در گفت‌وگویی با ایسنا  با بیان اینکه پخش گزارش‌های ورزشی فقط بخشی از برنامه‌های جاری شبکه را به خود اختصاص داده بود، تغییرات جدول پخش این شبکه رادیویی را اینگونه شرح داد: معمولا لیگ‌های داخلی پنج‌شنبه و جمعه‌ها و لیگ‌های اروپایی بیشتر شنبه و یکشنبه بود. ما برنامه‌های ثابتی را داشتیم که از صبح تا شب در جدول پخش ما بودند. آن ساعت‌هایی را که گزارش‌های ورزشی پر می‌کرد، با برنامه‌های جدید جابه‌جا کردیم و مشکل خاصی در این  زمینه نداشتیم. برنامه «عصرانه» را سال‌ها روی آنتن شبکه داشتیم که در این روزها با تغییر ساختار و افزایش زمان پخش می‌شود. برنامه «همیشه با ورزش» هم با تغییراتی در ساختار و زمان، پخش می‌شود. از ابتدای تابستان مسابقه «از سوت تا سکو» را هم داریم که برنامه جدیدی است و یک مسابقه تلفنی است.

میرحسینی درباره‌ی تلاش این شبکه رادیویی برای ایجاد فضایی شاد و امیدبخش در شرایط دشوار کنونی گفت: ما چند برنامه را از  صبح تا شب داریم که تغییر رویکرد داده و به سمت فضای شاد و امیدبخش رفته‌اند. برنامه صبح اول وقت ما از ساعت ۶ تا ۷ صبح است به نام «زنگ ملی ورزش» که برنامه نسبتا شادی است. برنامه ۷:۳۰ تا ۸:۳۰ صبح را هم داریم که به موضوعات روز ورزش می‌پردازد و با فضای تعاملی با مخاطب، ارتباط با شهرستان‌ها و پخش موسیقی سعی در ایجاد فضای نشاط‌بخش را دارد. ساعت ۱۱ تا ۱۲ برنامه «نیمکت» را داریم که یک سال قبل هم در جدول پخش بود اما ما با حفظ عنوان اهداف و ساختاراش را تغییر دادیم.

او افزود: برنامه «عصرانه» هم از ۵ تا ۶:۳۰ بعد از ظهر پخش می‌شود؛ زمانی که مردم خسته از سرکار برمی‌گردند و احتیاج به فضایی برای رفع خستگی و تقویت روحیه دارند. این برنامه سعی دارد با حضور بازیگران و گویندگان و پخش موسیقی فضایی تفریحی و شاد را ایجاد کرده و به مخاطب انتقال دهد. در فواصل برنامه‌ها هم به درخواست مخاطبان پخش موسیقی یا گفت‌وگو با گویندگان را داریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha