• شنبه / ۷ تیر ۱۳۹۹ / ۱۳:۱۵
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 99040705052

ثبت‌نام کلاس‌های تابستانی کانون پرورش فکری گلستان

ثبت‌نام کلاس‌های تابستانی کانون پرورش فکری گلستان

ایسنا/گلستان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ‌و نوجوانان گلستان از آغاز ثبت‌نام دوره‌های تابستانی و اجرای طرح اوقات فراغت کانون در تمامی مراکز فرهنگی هنری استان خبرداد.

محبوبه رجب‌نسب با بیان اینکه با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان و محدودیت‌هایی که برای اوقات فراغت تابستان کودکان و نوجوانان وجود دارد، از آغاز پذیرش اعضا در مراکز کانون پس از وقفه‌ای ۳ ماهه خبرداد و گفت: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده، مراکز فرهنگی هنری کانون با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ۱۵ تیر پذیرای متقاضیان حضور در کانون هستند.

وی افزود: در تابستان امسال ۱۷ مرکز ثابت، ۹ کتاب‌خانه سیار، ۲ کتاب‌خانه پستی و ۳ مرکز فراگیر برای برگزاری کارگاه‌های دوره‌ای و تخصصی را با بهره گیری از مربیان متخصص و مجرب، به‌منظور تمرین مهارت‌های زندگی ویژه‌ی کودکان و نوجوانان خواهیم داشت.

مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان بیان کرد: متقاضیان عضویت در مراکز کانون از تابستان امسال علاوه بر خدمات مرتبط با امانت کتاب و استفاده از سالن‌های مطالعه، ۸ فعالیت کتاب محور رایگان از جمله معرفی و نقد و بحث کتاب، روخوانی، آشنایی با مفاخر، مشاهیر، مشاغل و ویژگی‌های تاریخی و جغرافیای و اقوام سرزمین، آشنایی با قرآن و احادیث، مهارت‌های خوب شنیدن و خوب گفتن(قصه‌گویی) دریافت می‌کنند.

رجب‌نسب ادامه داد: همچنین با افزایش فعالیت‌ها و کارگاه‌های تابستانی از ۴۴ فعالیت به ۶۲ فعالیت علاقه‌مندان می‌توانند از طیف گسترده دوره‌هایی مانند مهارت‌های ارتباطی و تمرین خوب زندگی کردن تا انواع زیرمجموعه‌های هنرهای تجسمی، نمایش و تئاتر، شعر و داستان‌نویسی، پویانمایی، قصه‌گویی (فن بیان، زبان بدن، پرورش و پردازش متن)، عکاسی، نجوم و رباتیک بهره ببرند.

وی به راه‌اندازی سامانه مرکز مجازی کانون پرورش فکری با هدف دسترسی آسان و ایمن خانواده‌های ایرانی و همه فارسی‌زبانان دنیا به خدمات کانون اشاره کرد و گفت: خدمات مختلفی از جمله برگزاری انواع دوره‌های فرهنگی، ادبی، هنری و مهارت‌های زندگی، کارگاه‌های زنده مجازی انجمن‌های تخصصی و دوره‌های مهارت‌آموزی مراکز استانی در این مرکز ارائه می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری گلستان، مهلت ثبت‌نام فعالیت‌ها و عضویت در مراکز کانون تا ۱۵ تیرماه است و علاقه‌مندان دوره‌های مجازی برای ثبت‌نام باید از این تاریخ به نشانی http://kpf.ir/ و متقاضیان شرکت در دوره‌های حضوری می‌توانند با مراجعه حضوری به مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر استان ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha